mcgroven Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Nytt Dungeons & Dragons-spill er på trappene. Les hele saken Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Oi! Stor fan av alt som er D&D! Dette må testes! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 "Spillet skal ha et klart flerspillerfokus og støtter opptil fire spillere samtidig." Begynner å bli grundig lei gode single-player spill som blir ødelagt av flerspillerfokus. Bare fordi vi har internett nå betyr det ikke at "alle" foretrekker multiplayer. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 "Spillet skal ha et klart flerspillerfokus og støtter opptil fire spillere samtidig." Begynner å bli grundig lei gode single-player spill som blir ødelagt av flerspillerfokus. Bare fordi vi har internett nå betyr det ikke at "alle" foretrekker multiplayer. Dette er jeg helt enig i! Jeg har innsett at jeg hater folk, og jeg vil bare ha spill jeg kan sette meg ned med alene. Jeg hater å måtte planlegge spilling for å få folk med. Jeg overså den setningen du henviste til, og takker meget for at du gjorde meg oppmerksom på det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg har ingenting imot å spille med folk, men problemet er å finne folk jeg faktisk vil spille med. Må man spille med tilfeldig fremmede møter man 70% idioter som ikke vet hva de gjør, 20% idioter som ikke tar spillet seriøst og 9% idioter som bevisst går inn for å ødelegge for oss andre. Kunstig intelligens slår menneskelig intelligens på det meste. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Dette seiler opp som en god kandidat til mitt neste spillkjøp. Håper bare både kampsystemet og flerspillermodusen fungerer bra og er nogenlunde enkle å sette seg inn i. I så fall blir det noen artige kvelder med coop i sofaen. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Allerede ute på Xbox Live Arcade for 1200 MS points. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå