MrLee Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ville det ikke være møkk1-møkk2 = -møkk1 da? Jeg så en trailer for elite sakene og utifra den virket det som at hele greia kostet og at gratis var mer bare "vanlig" mp som i dag? Om mesteparten av det er gratis så vil jeg si de har markedsført seg grovt feil... Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det synes jeg de gjør uansett. Hvertfall når Battle Log er det samme og gratis. Dice vet hvordan man skal markedsføre ting Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Eg liker ikke å svare til en som sier "sjeft". EG vil se hva i elite som fakitsk koster. Link plz? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ingen vet fordi Acti ikke har annonsert dette enda. De har kun annonsert hva som er gratis. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ingen vet fordi Acti ikke har annonsert dette enda. De har kun annonsert hva som er gratis. De har sagt at man vil få alle mappacks som kommer gratis. De sa også i videon at å lage grupper, turnering osv var det ''kuleste'' med Elite. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Map packs ja. Det glemte jeg. Konkurranser er ikke nevnt i det som er gratis så det er nok kanskje noe av det som koster penger. Grupper er gratis å lage. Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvordan kan dere vite at den ene er bedre enn den andre? (CoD Elite og Battlelog). Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Den ene er fra Activision /IW, den andre fra EA DICE. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Tror ikke det blir nevneverdig forskjell på tjenestene, men Battlefield gjengen liker å tro det. Endret 10. juni 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Blir sikkert noe av det samme, men Call Od Duty trollene liker å tro det motsatte. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Tror ikke det blir nevneverdig forskjell på tjenestene, men Battlefield gjengen liker å tro det. Du har misforstått, det er jo CoD gjengen som "liker å tro det" ettersom det er de som evt. må betale for det... 3 Lenke til kommentar
Smouchieficated Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Slutt å klag på grafikken, herre... Gameplay > Graphics sier nå jeg! Ja, BF3 ser bedre ut, men DICE dreit på feil toalett med BC serien på mange måter, f.eks: Du er en sniper, Oh Wait! Du kan jo ikke legge deg ned på bakken, aka du kan ikke skjule deg godt i hele tatt -.- å Angående "melking" ser jeg helt ærlig ikke DICE som noe bedre, for hvert nye 'Battlefield' spill etter BF2 er generelt sett alt de har gjort å forstørre mapsa til plagsomt enorme, alt av sprengstoff er mindre farlig enn en mygg, men grafikkmessig imponert veldig! og FYI Action Quake 2 (AQ2) blir fortsatt spilt, og det er BARE fordi gameplayet er trolig det morsomste innen fps man kommer Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Slutt å klag på grafikken, herre... Gameplay > Graphics sier nå jeg! Ja, BF3 ser bedre ut, men DICE dreit på feil toalett med BC serien på mange måter, f.eks: Du er en sniper, Oh Wait! Du kan jo ikke legge deg ned på bakken, aka du kan ikke skjule deg godt i hele tatt -.- å Angående "melking" ser jeg helt ærlig ikke DICE som noe bedre, for hvert nye 'Battlefield' spill etter BF2 er generelt sett alt de har gjort å forstørre mapsa til plagsomt enorme, alt av sprengstoff er mindre farlig enn en mygg, men grafikkmessig imponert veldig! og FYI Action Quake 2 (AQ2) blir fortsatt spilt, og det er BARE fordi gameplayet er trolig det morsomste innen fps man kommer Vet ikke helt, men tror du er historieløs. BC2 har jo mindre maps enn BF2. BF3 får litt mere størrelse igjen, noe som er bra. Det er jo fly, helis, kjøretøy osv, noe du ikke finner i CoD. Sprengstoff lite farlige i BF spill? Dummeste jeg har hørt, du må bare lære deg å treffe først. I BF har du i hvert fall kjøretøy du kan bruke rakettene dine på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Og i BF3 kan man prone Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) . Endret 24. oktober 2011 av Hyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå