Thitorkin Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Ser jo at Battlefield skildrer alt mye mer realistisk og at man får en helt annet innlevelse en det man får i cod God sammenligning, helt enig der. Mye mere blasse farger i MW3. Samt verre lys-detaljer, lavere oppløsning på textures, mincre polygons osv.? Endret 1. juni 2011 av Gabbe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hadde vert artig å sett den slitne COD-motoren vere låst til 30fps, og sett hvo mye bedre det kunne sett ut. Det er klart det klassiske gameplayet i COD hadde blitt fullstendig ødelagt, men likevel Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg er ikke interessert å i finne ut det. CoD MÅ være 60 FPS på konsoller. Det er der mye av magien bak spillet ligger. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Må nesten spørre: Hvilken magi er det 60 fps gir? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Det kjappe,responsive o hyperspeeda gameplayet ligger i akkurat de 60fps`ene Sammen med ett nærmest perfekt kontroll skjema er 60fps ett must i COD etter min mening. Endret 1. juni 2011 av Mala Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 http://www.itavisen.no/870738/betal-call-of-duty-til-hosten Haha så tragisk! Må si det er en genial forettningside for å miste kunder 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Why? Ingen trenger dette for å spille online. Vil du ikke bruke det holder du deg unna. Spillene fungerer uavhengig av denne tjenesten. Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Why? Ingen trenger dette for å spille online. Vil du ikke bruke det holder du deg unna. Spillene fungerer uavhengig av denne tjenesten. Men syntes uansett det er dritt at de begynner med slikt. Som om de ikke tjener nok penger fra før av. Gjør ikke min holdning til Activision noe bedre for å si det slik. http://www.gamer.no/artikler/85310/call-of-duty-far-ny-betalingstjeneste/ Endret 1. juni 2011 av Snasent 2 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Synes det er litt tøft at samanlikninga blir mellom det som heilt sikkert er ein 'high end' PC - og ein konsoll frå 2005. Refererar til bileta som er tatt ut frå gameplay videoen som etter kva eg hugsar er teken frå PC utgåva av spelet. Rett meg her viss eg tar feil. Eg veit det at PCen min ikkje klarar køyre BF3 i noko tilfredsstillande grad, så for min del blir det konsollversjonen. Er spent på å sjå kva for kompromiss dei må inngå for å køyre spelet på ein del svakare maskinvare. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Skalerte maps inngår ihvertfall i de kompromissene, noe som er helt greit. Blir litt knappt med så få spillere på store maps :/ Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Ja, det kan eg kjapt sjå føre meg. Men reint teknisk. Kva andre kompromiss må dei gjere for at spelet skal væra av akseptabel kvalitet? Det er ikkje til å stikke under stolen at konsoll-gamers utgjer ein ganske stor del av marknaden. Endret 6. juni 2011 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ja, det kan eg kjapt sjå føre meg. Men reint teknisk. Kva andre kompromiss må dei gjere for at spelet skal væra av akseptabel kvalitet? Det er ikkje til å stikke under stolen at konsoll-gamers utgjer ein ganske stor del av marknaden. De må slutte å utgi noe som kunne vært ett og samme spill, hvert år. Gjerne finne på noe helt nytt. Men hvorfor? Er jo så mange 12-åringer som kjøper den (eller foreldrene deres), at spillet slår jo "mest solgt" rekorden hvert år. De kan også gjøre spillet BRA for PC-spillere. Nå lager de spillet for konsoll, og trykker på "konverter til PC" nåe spillet er ferdig. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ja, det kan eg kjapt sjå føre meg. Men reint teknisk. Kva andre kompromiss må dei gjere for at spelet skal væra av akseptabel kvalitet? Det er ikkje til å stikke under stolen at konsoll-gamers utgjer ein ganske stor del av marknaden. De må slutte å utgi noe som kunne vært ett og samme spill, hvert år. Gjerne finne på noe helt nytt. Men hvorfor? Er jo så mange 12-åringer som kjøper den (eller foreldrene deres), at spillet slår jo "mest solgt" rekorden hvert år. De kan også gjøre spillet BRA for PC-spillere. Nå lager de spillet for konsoll, og trykker på "konverter til PC" nåe spillet er ferdig. Klarar ikkje sjå kva del av innlegget mitt du svarar på. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ja, det kan eg kjapt sjå føre meg. Men reint teknisk. Kva andre kompromiss må dei gjere for at spelet skal væra av akseptabel kvalitet? Det er ikkje til å stikke under stolen at konsoll-gamers utgjer ein ganske stor del av marknaden. De må slutte å utgi noe som kunne vært ett og samme spill, hvert år. Gjerne finne på noe helt nytt. Men hvorfor? Er jo så mange 12-åringer som kjøper den (eller foreldrene deres), at spillet slår jo "mest solgt" rekorden hvert år. De kan også gjøre spillet BRA for PC-spillere. Nå lager de spillet for konsoll, og trykker på "konverter til PC" nåe spillet er ferdig. Klarar ikkje sjå kva del av innlegget mitt du svarar på. Random quoting er kult. Han snakker også om CoD serien, mens du prater om BF serien. Evt at komprimisset har noe med tolvåringer å gjøre. Isåfall vurderer jeg å rapportere hele posten. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Vil ikke Battlefield's "Battlelog" være det samme som CODs "Elite"? Battlelog er i tillegg helt gratis.. http://www.gamereactor.no/nyheter/124735/Battlefield+3-beta+i+september/ Må være flaut for de å gi ut MW3, som liksom skal være konkurenten til Battlefield 3 Endret 7. juni 2011 av adriamrk 2 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) CoD Elite er stort sett gratis, og tilbyr mer enn battlelog av det vi har fått av info p.d.d. Flaut av DICE og gi ut en tydelig dårligere tjeneste enn CoD Elite.. Se der, jeg kan også ta forhastede konklusjoner ut fra manglende informasjon. Sjeft! CoD Elite FAQ om ønskelig. Endret 7. juni 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 CoD Elite[/url] er stort sett gratis, og tilbyr mer enn battlelog av det vi har fått av info p.d.d. De sa på E3 at Battlelog ville få flere funksjoner med tiden, og til slutt vil det kanskje være like bra. Er jo en selfølge at Elite skal ha mer når det koster. Og min konklusjon er langt ifra forhastet lillegutt. Jeg har spilt MW2 og BC2 like mye og sett stoff fra begge etterfølgerne i flere uker nå, og alle som ikke er stae fanboys av COD skjønner at BF3 vil gi en heftig spillopplevelse uten like Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er jo en selfølge at Elite skal ha mer når det koster. Elite koster ingenting om du ikke vil ha ekstrasakene ingen vet hva er enda. Poenget er at battlelog neppe vil tilføye noe mer en gratisversjonen av Elite noen gang vil gjøre. Og min konklusjon er langt ifra forhastet lillegutt. Latterlig forsøk på hersketeknikk. Jeg har spilt MW2 og BC2 like mye og sett stoff fra begge etterfølgerne i flere uker nå, og alle som ikke er stae fanboys av COD skjønner at BF3 vil gi en heftig spillopplevelse uten like Jeg har aldri nektet for at BF3 vil gi en heftig spillopplevelse. Tvert imot er det kanskje det peneste spillet jeg noen gang har sett, og jeg gleder meg. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Se der, jeg kan også ta forhastede konklusjoner ut fra manglende informasjon. Sjeft! Og min konklusjon er langt ifra forhastet lillegutt. Latterlig forsøk på hersketeknikk. Så du skjønte ikke at det var for å gjøre opp for driten din? Møkk1-Møkk2=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå