Gå til innhold

Beste router på markedet

Anbefalte innlegg

Hei,

Sitter med en Dlink DIR-655 og opplever at jeg stadig vekk mister internett tilkoblingen mot internet leverandøren min. Har en eldre router som jeg har testet med som dette ikke skjer - men den mangler alt av funksjoner.

Er det noen som kan komme med gode forslag til en bra router, må også ha Wifi. Pris 1000-2500.

Mvh

Snabelen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er flere gode routere der ute, Netgear Rangemax eller WNDR3700 er meget god, det samme er Asus RT-N16 som får mye skryt, Linksys har også kommet med en ny en E4200 men den er veldig ny og jeg har ikke lest noen brukererfaringer ennå.

D-Link får sinnsvakt mye pepper her inne, og det virker som om de ikke klarer å holde samme kvalitet på alle boksene i produktlinjene sine siden noen faktisk påstår at eksemplarene de har er stabile, men sett i sammenheng med alle som klager så er denne prosenten liten.

En modell som tilsynelatende ikke er så plaget er 855, mens alle mindre modeller er plaget av ustabilitet. Nå er ikke det akkurat noe nytt da D-Link har vært plaget med ustabilitet i haugevis med år.

Jeg skal prøve og ikke farge anbefalingene alt for mye men jeg har hatt en WNDR3700 i drift i nesten 2 år og den er dønn stabil og tåler ekstremt høy trafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...