HarriVittu Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Hey folkens! Jeg leier en minecraft-server, og det er fortsatt masse plass for andre på den, med 60 slots Derfor ønsker jeg deg, om du er RPer, hardcore survivor eller en kunsterisk mester, like mye velkommen! Litt om serveren: Den har vært oppe i et par uker, og vi har nå et community på en 10-15 stykker, fra Europa og USA. Av artige ting er det for øyeblikket en golf-bane, som vi holder på å utvide, samt en skyrail du kan kjøre på. Game-arenaer holder på å bli bygget også. Serveren kjører disse plugins: WorldGuard WorldEdit SimpleHome BOSeconomy iConomyChestShop Commandbook Lockette Permissions Dynmap warp-plugin kommer etter hvert, samt BigBrother. Regler/guidelines: 1. Ikke grief - egentlig den ene harde regelen jeg har. Dvs, ikke stjel ødelegg bygg oppå eller for nærme andres bygninger. Rett og slett, vis folkeskikk Vanlige brukere har mulighet til å teleportere til hverandre for øyeblikket - frem til warp-plugin er lagt til. Hjem kan defineres slik at man kan teleportere til et fast hjem. Kister og dører kan låses med lockette slik at bare du og dine venner kan entre. Hva du ellers gjør på serveren er det ganske frie tøyler på, jeg skal ikke tvinge deg til å bygge noe, eller betale noe "skatt" for det stedet du ønsker å bygge på De hyggelige administratorene og moderatorene mine er der for å hjelpe deg, ikke vær redd for å spørre dem eller meg om noe. DU kommer først, deretter oss selv! Jeg er også veldig mottakelig for ønsker og forslag til ting som kan endres eller forbedres, så det er bare å komme med tilbakemeldinger til meg. IP: 188.138.110.12:25565 Live map finner du på: http://188.138.109.87:8123/ Husk at du må legge igjen ingamenick slik at jeg kan whiteliste deg Slenger jammen med noen bilder også, jeg! Endret 23. mai 2011 av HarriVittu Lenke til kommentar
HarriVittu Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Vi har nå også mekka public vt så man kan snakke lettere med hverandre i stedet for å hastelese i chaten Vi har også laget spleef-arena, et mørkerom hvor du kan slåss mot mobs, og en hoppe-utfordring med premier halvveis og på toppen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå