hjelpe74 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hei Er det noen kreative sjeler som kan komme med forslag til hvordan man kan få med kjemi i en muntlig eksamen? Vanskeligste nivå er å forklare noe med ulike bindinger, balansere ligninger osv osv.. Oppgaven er av typen "lag din egen oppgave", f.eks: "Du er på tur sammen med en venn. Dere overnatter ved et vann på en høyde over veien. Om kvelden lager dere mat og fisker....osv. osv. Lag en presentasjon der du viser ulike emner i naturfag. Viktig at du viser både bredde og dybde" Har DU noen forslag til hvordan man kan bake inn kjemi i en slik historie? På forhånd takk! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg går også i tiende, og har nettopp gjennomført skriftlig eksamen. Har du/dere kommet opp i muntlig? Jeg vet ikke når vi kommer opp i muntlig, men det er hvertfall ikke denne uka. Så det er sannsynligvis i neste uke, eller noe. Hvor kommer du fra i landet? Merk begge spørsmålene mine, ble nysgjerrig nå, kanskje jeg får lurt til meg noe før alle andre :O Trodde alle kom opp samtidig overalt egentlig, jeg... Hm, merksnodigt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå