aloo Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 hei! har problemer med å finne meg en usb-mmc leser.. hvor selges disse dingsene hen? har en ericsson mp3 spiller til mobilen, men mangler mmc kort leser for å overføre filer/musikk.. noen som har peil? mvh aloo Lenke til kommentar
aloo Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 elo? ingen som kan hjelpe meg her?? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 ikke at jeg skal si det helt sikkert, men jeg mener jeg så en slik en på spaceworld her om dagen... Det var i butikk, veit ikke på nett... bertie Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 de fleste nettbutikker har sånne. evt. kan du prøve fotobutikker, men jeg vet ikke om mmc er så utbredt i digitalkameraer. litt snodig at mp3spilleren din ikke kom med leser.. den jeg hadde, kom med parallellport-leser-sak. Lenke til kommentar
aloo Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 hei.. grunnen er at jeg fikk mp3 spilleren.. uten mmc leser.. jeg har funnet en leser hos databutikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå