Gå til innhold

Samsung UE40D5005 grei TV for prisen(5000)?


Anbefalte innlegg

Ser på prisjakt.no at denne er ganske ny, og i tillegg er den markant billigere hos elkjøp enn hos de andre nettbutikkene, derfor tror jeg det er en god TV. Tror den faktisk kosta rundt 7000 kr når den kom ut, og det var i april eller noe. Noen tips?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Pass på hvike modeller dere sammenligner. Trådstarter spør om UE40D5005 og lumfong forslår UE40C6000. De med D i betegnelsen er nye modeller, mens C-modellene er forrige generasjon.

 

Vær oppmerksom på gråimport. De er billigere, men støtter ikke RiksTV eller Canal Digital og kan kansje gi problemer senere som f.eks. denne saken.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

Det må jo også legges til at 6005 som Netshop sammenligner 6000 med koster 7000 på det billigste...

Jeg falt litt ut på den siste kommentaren, hvor er det Netshop sammenligner?

Første linje i salgsannonsen:

Glimrende og lekker LED-TV fra Samsung. Dette er modellen UE40C6000, den er tilsvarende spesifisert som modellnavnet UE40C6005.

Søk litt så ser du at dette er gråimport, med det det kan medfølge av problemer, se ovenfor...

Lenke til kommentar

Hei, lumfong. Takk for forslag.

Har du den TV-en? Er den god for litt spilling også?

Fikk den i posten på tirsdag, men fikk ikke prøvd den før nuh! :w00t:

Det første jeg la merke til var at bildet droppet frames eller noe.. Men etter å ha skrudd av alt "motion" hokuspokuset var det behagelig og se på spillefilmer, og etterslepet var så og si borte.

Har såvidt rukket å spille på den så kan ikke egentlig si noe om det, men jeg ble helt nødt til å ha på spillmodus.

 

Edit:

tv'en

Endret av lumfong
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Mulig det er noen avvik, men det vanlige er at betegnelsen slutter på XXE slik som den du lenker til (Produsentens varenr.: UE40D5005PWXXE).

 

da er det norsk garanti mener du?

 

Regner egentlig med det når de oppgir det varenr, men er ikke 100% sikker fordi de ikke oppgir i spesifikasjonene at den støtter RiksTV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...