Gå til innhold

Mandags artikkler

Anbefalte innlegg

Lars Bjerke skrev i en nyhet:

På tross av sommervarme, lettkledde jenter og kalde pils bor det fortsatt en overklokker i oss alle, så dere skal ikke se bort fra en og annen godbit selv når solen steker som verst...

Jeg har ikke sett en mandags artikkel på 2 uker nå... vell og merke så kan det komme en senere i dag..m en

HVOR blir det av dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tjah... har blitt lite tid til overs i det siste. Men bare slapp av. Jeg jobber med en større artikkel som jeg tror vil falle i smak. ;)

Og før noen skriker ut "den har vi hørt før" vil jeg bare få bekrefte det ;-) Selv er jeg bare få dager unna ferdigstillelse av et større prosjekt som nok vil vekke oppsikt. Artikkel kommer så snart jeg får aklimatisert meg som student :-)

Lenke til kommentar
Tjah... har blitt lite tid til overs i det siste. Men bare slapp av. Jeg jobber med en større artikkel som jeg tror vil falle i smak. ;)

Og før noen skriker ut "den har vi hørt før" vil jeg bare få bekrefte det ;-) Selv er jeg bare få dager unna ferdigstillelse av et større prosjekt som nok vil vekke oppsikt. Artikkel kommer så snart jeg får aklimatisert meg som student :-)

woohoo! :woot: *glede seg* så får vi bare se da... om det blir no spennende saker her... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...