gather Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Lars Bjerke skrev i en nyhet: På tross av sommervarme, lettkledde jenter og kalde pils bor det fortsatt en overklokker i oss alle, så dere skal ikke se bort fra en og annen godbit selv når solen steker som verst... Jeg har ikke sett en mandags artikkel på 2 uker nå... vell og merke så kan det komme en senere i dag..m en HVOR blir det av dem? Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 ikkje godt og seie kor dei blir av, men det er sommar litt til så.......... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Dere har dessverre rett... Det er sommer, stress og studieforberedelser for de aller fleste av oss. Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Tjah... har blitt lite tid til overs i det siste. Men bare slapp av. Jeg jobber med en større artikkel som jeg tror vil falle i smak. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Tjah... har blitt lite tid til overs i det siste. Men bare slapp av. Jeg jobber med en større artikkel som jeg tror vil falle i smak. Og før noen skriker ut "den har vi hørt før" vil jeg bare få bekrefte det ;-) Selv er jeg bare få dager unna ferdigstillelse av et større prosjekt som nok vil vekke oppsikt. Artikkel kommer så snart jeg får aklimatisert meg som student :-) Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Tjah... har blitt lite tid til overs i det siste. Men bare slapp av. Jeg jobber med en større artikkel som jeg tror vil falle i smak. Og før noen skriker ut "den har vi hørt før" vil jeg bare få bekrefte det ;-) Selv er jeg bare få dager unna ferdigstillelse av et større prosjekt som nok vil vekke oppsikt. Artikkel kommer så snart jeg får aklimatisert meg som student :-) woohoo! *glede seg* så får vi bare se da... om det blir no spennende saker her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå