konduktans Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Nuff said. Jeg har funnet mye dritt i elretur-dunken "min", men i dag fant jeg noe som faktisk er brukbart til noe. En Dell OptiPlex 745. Den har følgende specs: - Pentium D 820 (2,8 GHz, 2 MB cache) - Intel GMA 3000 - 2 DDR2-slots (maks 4 GB RAM) - Plass til 3,5" SATA-disk Kort fortalt betyr det 1080p avspilling. Og jeg fikk den gratis! Den har selvsagt sprukne kondensatorer, og ingen strømforsyning, men det er en smal sak for meg å fikse :-) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Nicey! Tror jammen meg jeg må besøke den elretur dunken du graver i.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Hehe, finner mye naiz der :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå