tokland Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hei. Har bestilt en SE T68i hos www.yatack.no . Det er ca 2 uker siden jeg bestilte telefonen og ennå står det "til plukk" på yatacks hjemmesider. Jeg har sendt email og har prøvd å kontakte dem på telefon, men ingen svarer på telefonen og har ikke fått svar på email. Noen som har vært borti yatack tidligere? Har yatack gått konkurs eller noe? Det som kanskje er litt dumt er at jeg bestilte telefonen med abonnement. Har fått abonnementet , men ikke telefon. Så nå sitter jeg her med et netcom abonnement og ingen telefon. Den gamle telefonen min tok kvelden for noen dager siden..... Noen som har erfaringer med yatack? Setter pris på alle svar mvh Thomas Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Har ikke hatt noe problem med dem, har fått raskt svar både på mail og tlf. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg har jobbet der, på kundeservice. Sa opp etter tre dager fordi logistikkens dems sugde noe fryktelig og jeg fikk all kjeften fra kundene. Send en mail til, hvis det er slik der nå som da jeg jobbet der så mottar de så mye mail at de bare klarer å svare på halvparten. når det er sagt så går det bra å kunden er fornøyd i 85% av tilfellene det er bare det at de siste 15 går det veldig galt med Lenke til kommentar
tokland Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Fikk endelig svar på mail. Hvis alt går etter planen kommer mobilen neste uke. nesten 1 måneds leveringstid. Er det normalt hos yatack? Nå er det jo sommerferie så da tar jo alt litt lengre tid. Men bare jeg får mobilen før jeg reiser til Rena leir ( 12.aug ) så blir jeg fornøyd. Mvh Thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå