Knife Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 For noen månder siden fikk jeg vite av legen at jeg hadde blodtrykk over normalen, altså høyt men fikk ikke noe råd da han sa at jeg burde sjekke meg seinere. Jeg har også ofte fått vite av venniner at hjertet mitt slår voldtsomt hardt og veldig kjapt. Også når jeg står opp om morgen pleier hjertet å løpe løpsk. Det var dog ikke før idag at jeg merket hvor hardt hjertet egentlig slo da pulsen i siden av halsen gikk så hardt at det fikk øreproppene til å bevege seg (så det i skyggen)... Trener styrkeløft 3 ganger i uken, spiser ok, ikke overvektig og ruser meg kun i helgene. Noen tips på hvordan håndtere dette? Lenke til kommentar
nikkan Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 For noen månder siden fikk jeg vite av legen at jeg hadde blodtrykk over normalen, altså høyt men fikk ikke noe råd da han sa at jeg burde sjekke meg seinere. Noen tips på hvordan håndtere dette? Begynne å spise sunnere enn det du gjør og slutte og ruse deg kanskje er en ide? Det kan også være lurt å kanskje gå/jogge litt ved siden av styrketreninga Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Trener styrkeløft 3 ganger i uken, spiser ok, ikke overvektig og ruser meg kun i helgene. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Trener styrkeløft 3 ganger i uken, spiser ok, ikke overvektig og ruser meg kun i helgene. Du syntes dette var et meningsfullt bidrag? Hva er egentlig du mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå