Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Si meg noe kjære lesere!

sitron10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må egentlig bare tenker mer positivt. Leste innlegget ditt istad og viss du er seriøs om dette må du bare slutte å tenke hva andre synes om det og bli BEVIST på det.

Hvorfor kan ikke du ha like gode venninner som andre mennesker. Bli mer bevist på at du tenker postivt om deg selv. Når du er ute å jogger, så tror jeg faktisk 90% av folka tenker "oi, hu var sprek" istede for "oi, hu var stygg"

jeg gir deg en utfording og det er å gå ut en dag, og tro at du er fullstendig sjef! Hele dagen skal du være skikkelig bevist på å tenke at du er mer enn nok verdt og at folk liker deg. Du skal ta deg en løpetur den dagen og tenke at "jeg er sprek" istede for å tenke hva ANDRE synes om deg, noe som egentlig er helt uvesentlig. Til og med her så måtte du slette posten din for du tenkte på hva vi ville tenke om deg.

Tenk mer postivt og prøv utfordringa mi, selv om det høres teit ut så kan du ikke si noe på den før du har prøvd det ut :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...