Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ble forlatt i skogen av min kompis.

Anbefalte innlegg

Hei. På lørdagen så var jeg innom en kompis, og han ville at vi skulle prøve å få tak i alkohol. Butikken og polet var stengt så vi kunne ikke kjøpe der. Så vi ringte rundt til noen for å høre om de hadde drikke. Da kom jeg på at jeg og noen andre kompiser hadde fest i hytta mi på fredagen og at en av vennene mine hade ei spritflaske som han ikke tok med seg derfra. Jeg ringte han og spurte om det var OK om jeg kunne hente den og kjøpe den. Det var OK.

Jeg og han kompisen jeg besøkte kjørte dit i hans bil for å hente den, men vi fant den ikke. Da kom jeg på at noen hadde blitt sinna på festen og kastet ting ut i skogen. Så jeg tenkte at spritflaska også kunne ha blitt kastet til skogs, så jeg dro inn i skogen for å lete. Der fann jeg en spritflaske fra festen med kansje en teskjed sprit igjen i. Jeg drakk opp de stakkars dråpene og gikk tilbake til hytta for å lete etter kompisens flaske. Uten å finne den.

Da sa han kompisen som kjørte meg dit: "Jeg tror du lyver for meg!"

Jeg: "Hæ, hva mener du?"

Han: "Hva drakk du i skogen da?"

Jeg: "Et par dråper som var igjen i ei spritflaske fra igår"

Han: "Ja, og uten å spørre meg om jeg ville ha!"

Jeg prøvde å forklare at det bare var et par dråper igjen i den...

Da sa han: "Her kan du bli igjen, for jeg drar nå!"

Han satte seg i bilen og kjørte avgårde. Jeg var nødt til å gå de 7 kilometrene hjem.

Og ikke nok med det. Fikk høra fra kompisen min som glemte spritflaska si på hytta, at "kompisen" min som kjørte meg dit hadde ringt til han og kjeftet han ut for at han også løyet, fortalt han at han var en stor idiot osv. Og ingen av oss hadde løyet!

Hvordan skal jeg tolke dette? Det var da makan til reaksjon! Skjønner ikke hva han ble så sinna for. Har ikke hatt noen kontakt med han siden dette.

Skal jeg ta kontakt med han eller skal jeg bare drite i han?

Jeg er en gutt på 19 år og han er noen år eldre.

Postet av anonym: 8261f243646ee03ae7e7223be5e9d3b3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drit oppi han. Jævla idiot som ditcher kompisene sine... ikke noe å holde på.

Uhm, jeg og vennene mine har da hatt noen sammenstøt opp gjennom årene, men vanligvis går det seg til. Gi nå faen i å mase å ta det som det kommer. Om han liksom er din "BFF" eller hva faen man sier, så er det ikke bare bare å la være.

Forlang heller en unnskyldning eller noe sånt piss, så kanskje dere blir venner igjen, ville jeg satsa på :)

Endret av Audun0505
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En kompis tvinger ikke en kompis til å gå 7 kilometer... Hadde mine kompiser gjort det hadde jeg ditcha dem rimelig kjapt.

Ble vel ikke tvinga, men hadde vel ikke noe valg. Ville jo ikke ringde etter henting, kan jo ikke si "Hei, du må hente meg for kompisen min har forlatt meg i skogen" :dontgetit:

Skrev litt feil også, det var 5 kilometer, ikke 7. Men det spiller ingen rolle.

- TS

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jævla idiot!

INGEN kompiser skal oppføre seg sånn, han har absolutt ingen grunn for å oppføre seg slik fordi han gikk glipp av noen dråper.

Snakk med han, mann deg opp og fortell til han hvis han ikke skjerper seg så gidder ikke du å ha noe kontakt med han..

Makan til rasshøl

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det virker som om vennen din er "litt for glad i alkohol" om du skjønner hva jeg mener. At skuffelsen over å ikke få noe ble så sterk der og da siden han hadde forventet seg det. Jeg tror at jeg ville ventet til han evt. tok kontakt igjen og ta det derfra. Siden han brøt kontakten er det opp til han å ta den opp igjen om han ønsker synes nå jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er han litt "spesiell" (som det så fint heter)? En fyr på noen og tjue år oppfører seg ikke sånn.

Har ikke lagt merke til at han er mer "spesiell" enn andre, med unntak av det som skjedde på fredagen. Han er 36 år gammel.

Edit: Har ikke hørt noe fra han, og jeg har ikke tatt kontakt.

- Trådstarter

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei, trådstarter her. Det har gått en stund nå, men vi er venner og omgås igjen. Vi møtte hverandre helt tilfeldig på puben for cirka 2 uker siden. Og etter det har vi holdt kontakten. Enn så lenge er det ingen problemer :)

Tror bare han hadde en dålig dag når han dro fra meg i skauen.

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...