bråbom Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hva er de beste hodetelefonene til grei pris? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hva er de beste hodetelefonene til grei pris? Hva er en grei pris for deg ? Hvor mye er du villig til å bruke på hodetelefonene ? Lenke til kommentar
bråbom Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 fra 0 til 1000kr sånn omtrent... hvilke hodetelefoner gir mest i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg kjøpte nettopp Koss Ur-40, kjempe fornøyd Gode å ha på seg og super lyd Kjøpte headsettet her Lenke til kommentar
bråbom Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 funker de bra bare til pc eller til bærbare ting også? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 har et par koss'er knal bra lyd små og lifstidgaranti kjøpte dem på expert tror jeg, eneste minus er at sitter du atmed noen med kosser hører du det veldigodt Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg har koss UR-30 og kan bare anbefale dem, betalte vel 400,- for dem men på freerecordshop hadde di dem til 300,- (tror jeg). Er store, slik at di er gode å ha på seg og er godt isolert, slik at du får liten kontakt med verden utenfor når du har dem på deg. Lenke til kommentar
IsKaffe Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Koss PortaPro er en klassiker de siste ti femten årene, vunnet nesten alt som er av tester. Har dem selv. Lyden er så klar at man i noen tilfeller ikke vet om det er utenfra eller fra hodetelefonene lyden kommer! Kjøpes på Expert, Elkjøp eller Akers mic osv osv. for 600-750kr Ellers vant jo BeyerDynamic DT231 testen i Lyd&Bilde her sist nummer. De koster ca 700 tror jeg og du får dem på de fleste "hardcore" hifi steder. 8) Håper det gjorde valget lettere... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Koss PortaPro er en klassiker de siste ti femten årene, vunnet nesten alt som er av tester. Har dem selv. Lyden er så klar at man i noen tilfeller ikke vet om det er utenfra eller fra hodetelefonene lyden kommer!Kjøpes på Expert, Elkjøp eller Akers mic osv osv. for 600-750kr Håper det gjorde valget lettere... Har dem selv og er de er meget gode. Livtidsgaranti er heller ikke å klage på. Eneste negative er at jeg personlig synes det er littegranne for mye bass, men så har jeg aldri likt høy musikk med mye bass ved bruk av høretelefoner. Annbefales virkelig Lenke til kommentar
bråbom Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 takk for alle svar! Lenke til kommentar
frans Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Panasonic RP-HT51 til ca 150,- (SEK) er god til prisen i følge svenske "HiFi og Musikk". I samme blad ble Philips SBC HS900 kåret til "best i test" (Ca 400 SEK) foran bla. Koss Sporta pro og Sennheiser PX 200. Liker man bass og mye bass går man gjerne for Koss (Porta/sporta pro). Vil man ha slank, dynamisk og detaljert lyd kan man se på f.x Sennheiser PX200. Grado har også noen som er bra til under tusen lappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå