Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til jenter les dette !

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg skal starte, for 2 år siden møtte jeg en fantastisk jente.. vi hadde det bra helt til det ble slutt mellom oss i sommer.. etter så det gikk det noen dager og hun ville ha meg tilbake og jeg godtok.. 1 uke siden slo hun opp med meg.. det var ikke plutselig, jeg hadde fått advarselen. men jeg tok det ikke så seriøst. grunn til advarselen var at jeg lagde mye drama, ble sur uten grunn og alt det tullet der. forrige mandag så dro vi til den samme uteplassen og jeg var veldig full og vi krangle sikkelig og jeg hadde begynt og kalle henne stygge ting..(jeg veit jeg er en drittsekk) men det ville jeg ha aldri gjort i edru tilstand.. Nå sitter jeg her jeg angrer.. Kanskje det var en riktig avgjørelse siden jeg ikke stolte på henne.. Men uansett så savner jeg henne sikkelig.. spørsmålet her skal la henne være i fred eller skal prøve og fikse opp!? jeg veit ikke hva jeg skal gjøre i det hele tatt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sendt blomster på døra og en lang brev på hvor jeg angrer. dagen etter.. men hun hadde bestemt seg og sa at hun tror ikke at hun bytter mening om det her.. jeg veit ikke hva jeg skal gjøre.. føler at jeg angrer så mye.. og at jeg dææver av det her..

Lenke til kommentar

Unnskyld deg på det sterkeste, så lar du henne være i fred.

Hvis henne vil fortsette med kontakt med deg, så prater hun til deg, hvis ikke så får du nesten bare rulle videre.

Dette er virkelig den beste løsningen. Du er grei og gjør det du burde gjøre, samtidig som det er mye større sannsynlighet for at hun vil ha deg tilbake. Klokt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...