LMH1 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Hei, jeg lurer litt på følgende, de fleste maskinvare fans ville nok valgt ASUS over Gigabyte på overklokking her, siden asus stort sett har bedre overklokkingsprogramvare og klarer å overklokke stor sett bedre. Men siden jeg har tenkt å kjøre på orginal Apple Mac OSX Snow leopard 10.6.3 kjøpt i butikk så lurer jeg litt på hva dere ville valgt her. Gigabyte P67A-UD3-B3 asus Sabertooth p67 rev3 Nå er det snakk om en maskin som har gode deler, klarer fint overklokking, men siden det er en mac, trenger jeg ikke noe sånn ekstrem overklokking siden jeg antar begrensingen vil bli operativsystemet, jeg tviler Apple OSX er så veldig mye mere stabilt i dette tilfelle en windows 7 på overklokking. Men kommer å prøve uansett. Men nå har jeg aldri hatt et gigabyte hovedkort. Så har noen erfaringer med denne? Er gigabyte et kvalitethovedkort eller sammenlignes det med MSI, ASROCK, og de merkene der? Det beste av de beste mener jeg DFI LANParty/ASUS er, men nå er den teorien litt gammel også. Ram/Prosessor tror jeg blir 2600k, og kingston av et type. Endret 23. mai 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Gigabyte er vel et sikkert stikk til Hackintosh. Sjekk forumet til tonymac86, og da vil du se at Gugabyte er et svært utbredt hovedkort til hackintosh. http://tonymacx86.blogspot.com/ Er i samme vurderingsfase selv, og valget står mellom ASUS og Gigabyte. Ender muligens opp på et UD5 eller et P8P67. Problemene med Asus gjør at jeg kvier meg litt dog... Litt synd, siden jeg har hatt AUS siden tidenes morgen... Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 http://mac1.no/forum/viewtopic.php?f=109&t=216800&st=0&sk=t&sd=a&start=1800 hør der dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå