Gå til innhold

Trondheim Studentbyer!

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter en studentby som egentlig er som din egen leilighet men billig og passe standard.

Jeg trenger ikke å flytte før til 2012 men du kan si at et år fra nå, så burde jeg ha skaffet meg plass i Trondheim eller rundt den tiden der.

Jeg vet at folk synes at Moholt er ' the ghetto' pga. festing og alt det der. Jeg er ikke den type som trives helt greit med det, spesielt hvis jeg betaler for å få meg utdanning å kan ikke konsentrere meg på riktig måte, så nei takk til den!

Voll høres egentlig kjempe greit ut. Det som har gjort meg små forelsket i den er privat bad. Jeg hater tanken på å dele så personlige ting med helt fremmede som jeg ikke vet et eneste ting om, er ikke så rart hvis du tenker veldig på det.

Men er det noen andre studentbyer som er lik Voll? Hørt at det er 1 års kontrakt som er ikke så veldig fælt men vil bare vite om andre studentbyer før jeg setter alt på Voll. Og hvis du har mer å fortelle om Voll så gjerne gjør det! Blir bare glad for det.

Jeg skal garantert ta bussen/gå når jeg studerer der og vil gjerne ha access til naturen eller stier.

Er Voll nærme Rotvoll avdelinga? Er det andre studentbyer som er nærmere Rotvoll?

og den aller siste spørsmål før det blir alllllt for mye hehe, synes du at trondheim er en god plass å studere? Hvorfor/hvorfor ikke?

TUUUUUSEN takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iChristian: SiT har det. De har det hvertfall på Bloksberg, men det koster også deretter.

Det nærmeste Rotvoll jeg kommer på er Falkenborg, men her er det sikkert ikke noe "privatliv" som du ønsker.

http://www.falkenborg.no/

Edit: Bussforbindelsen fra Voll til Rotvoll er ganske grei, men du må bytte buss en gang rett ved KBS/Falkenborg.

Endret av LaStrada
Lenke til kommentar

Med egen leilighet mener du eget kjøkken og slikt også? I så fall så tror jeg ikke du finner det hos SiT.

oops. mente ikke at jeg vil ha ALT privat, bare liksom badet, eller dele med litt færre folk! liker tanken om å bo med folk men håper ikke at de er heeeelt gærne :p litt er greit, det er morsomt, men helt kan du bare glem det. alt for mye stress!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...