dolcegabbana Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg lurer på om det er noen som kan forklare hvorfor jorden skal gå under i 2012? Lenke til kommentar
sLR Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 2010 - Justin Bieber 2011 - Jessica Black ( Er det dette hun heter? ) / Friday Enough said. 1 Lenke til kommentar
dolcegabbana Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 2010 - Justin Bieber 2011 - Jessica Black ( Er det dette hun heter? ) / Friday Enough said. mye mulig Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 2010 - Justin Bieber 2011 - Rebecca Black ( Er det dette hun heter? ) / Friday Enough said. 2012 - Duett m/ Black & Bieber Så ja. Lenke til kommentar
dolcegabbana Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 men fra spøk til alvor tror dere det skjer noe i 2012? Lenke til kommentar
sLR Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Etter hva, TMB fikk meg til å tenke på nå, så trur jeg virkelig ikke noen av oss kommer til å overleve 2012. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Nei. Hvorfor skulle det det? Se på hver jævla dommedagsteori. Alle slår feil. Lenke til kommentar
dolcegabbana Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Nei. Hvorfor skulle det det? Se på hver jævla dommedagsteori. Alle slår feil. Så det blir juleaften i 2012 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 men fra spøk til alvor tror dere det skjer noe i 2012? Nei. Jeg aner ikke hvor mange "dommedager" jeg har overlevd, og velger å ikke tro på denne teorien da det egentlig ikke er noe bevis som støtter teorien. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 tror dere det skjer noe i 2012? nei, vi dauer i august 2011 Lenke til kommentar
dolcegabbana Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 tror dere det skjer noe i 2012? nei, vi dauer i august 2011 jasså? Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 greia med 2012 (som jeg har forstått det), skal det være en eksplosjon på sola som skal være den største noen gang. Disse bølgene sender ut store menger varme og gammastråler (rett meg om jeg tar feil), som vil være av en mengde som vil ødelegge alt liv på jorden. akkurat hvordan maya kalenderen skulle forutse det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 det er også sannsynlig at det blir gigantisk vulkanutbrudd i yellowstone snart, som er mulig utsletter alt liv Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 tror dere det skjer noe i 2012? nei, vi dauer i august 2011 jasså? Må du ikke "skyte" budbringeren, jeg bare ga deg en dato/annen dommedag som er nevnt her inne Kikk 10-11 poster lengre ned Lenke til kommentar
dolcegabbana Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 tror dere det skjer noe i 2012? nei, vi dauer i august 2011 jasså? Må du ikke "skyte" budbringeren, jeg bare ga deg en dato/annen dommedag som er nevnt her inne Kikk 10-11 poster lengre ned hehehe Lenke til kommentar
dolcegabbana Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 jorda gikk ikke under på lørdag, så kanskje dette bare er tull Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Fordi maya-folket ikke lagde en kalender som var uendelig langt frem i tid, men "bare" tok for seg rundt 3000 år tror mange at jorden går under. Lenke til kommentar
dolcegabbana Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Fordi maya-folket ikke lagde en kalender som var uendelig langt frem i tid, men "bare" tok for seg rundt 3000 år tror mange at jorden går under. er jo latterlig da...hører også noe om planet x Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Fordi maya-folket ikke lagde en kalender som var uendelig langt frem i tid, men "bare" tok for seg rundt 3000 år tror mange at jorden går under. Ja, og det er jo egentlig litt tullete. For det er mer naturlig at de rett og slett ikke gadd eller rakk å lage kalenderen lenger frem i tid enn til 2012 Og jorden skulle vel egentlig ikke gå under nå sist lørdag, men ca 3% av jordens befolkning skulle få møte Jesus og bli med han til himmelen, og deretter skal det nå bli en masse naturkatastrofer som gjør at jorden går under om fem måneder eller noe sånt. Så hver gang det er et lite jordskjelv eller det blåser litt sterkt på vestkysten av USA, kommer han der gærningen som fremla denne teorien til å si "I told you so" i fem måneder før det kommer til å bli helt stille fra han. Hvorfor han ikke kom til himmelen, har han nok ingen forklaring på, så det hører vi nok aldri noe om. Lenke til kommentar
dolcegabbana Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Fordi maya-folket ikke lagde en kalender som var uendelig langt frem i tid, men "bare" tok for seg rundt 3000 år tror mange at jorden går under. Ja, og det er jo egentlig litt tullete. For det er mer naturlig at de rett og slett ikke gadd eller rakk å lage kalenderen lenger frem i tid enn til 2012 Og jorden skulle vel egentlig ikke gå under nå sist lørdag, men ca 3% av jordens befolkning skulle få møte Jesus og bli med han til himmelen, og deretter skal det nå bli en masse naturkatastrofer som gjør at jorden går under om fem måneder eller noe sånt. Så hver gang det er et lite jordskjelv eller det blåser litt sterkt på vestkysten av USA, kommer han der gærningen som fremla denne teorien til å si "I told you so" i fem måneder før det kommer til å bli helt stille fra han. Hvorfor han ikke kom til himmelen, har han nok ingen forklaring på, så det hører vi nok aldri noe om. Alt er jo egentlig tullete, når det gjelder dommedag...har vært naturkatastrofer mange ganger tidligere, solstormer har det også vært tidligere. og dette med at det blir polskiftet 21.12.2012, polene kan ikke flytte seg på en dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå