JZA Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 http://www.amobil.no/?article=874&visual=1&id= Nå bestemmer de seg for å pålegge egenandel på 300 kroner fra 1. oktober. Kan man juridisk sett forandre kontrakter som man vil på denne måten? Selv om det står i kontrakta at de tar seg denne retten. Sett at jeg leier ut noe, som har gjensidigoppsigelse på 3 måneder. Legger inn en klausul om at jeg som utleier kan forandre leiebeløpet når jeg vil, til hvilken pris jeg vil. Kan jeg da ta 10.000 kroner i måneden, slik at den som leier av meg må betale meg dette beløpet i 3 måneder ? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Ja dei har nok rett til det. Samt at det ikkje er noko oppsigelsestid på forskringa samt at det blir informert 2 mnd før igangsettelsen. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Dessuten blir det verdiforringelse. 20% pr år pluss ytterligere 2% pr mnd etter den 13.mnd... Dette er dårlig av Netcom! Lenke til kommentar
XacatecaS Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Dessuten blir det verdiforringelse. 20% pr år pluss ytterligere 2% pr mnd etter den 13.mnd... Dette er dårlig av Netcom! Jeg kan vel ikke akkurat si at dette er dårlig av Netcom? Hvor mange her har ikke hørt (eller gjort) om telefoner som ble mistet mens de var ute og fisket, eller kjørt over av bilen eller eller eller... Poenget er at dette er forsikringssvindel, og Netcom er neppe interesert i å ha et tap på forsikringsdelen. Men det med verdiforingelse, selvsagt skal man ha det. Netcom har og hatt det tidligere. Man skal ikke få alle pengene tilbake, ettersom telefonen ikke er verdt like mye når den ble ødelagt som når den ble kjøpt. Og egenandel er vel i bruk over alt. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Syns det er helt greit at Netcom gjør dette. Er så mange umoralske folk som svindler på dette. FInnes jo ørten eksempler på tråder på forumet her om hvordan ødelegge telefonen, og folk som tipser om hvordan de skal få telefonen på forsikringen. Det er slike som ødelegger for de andre. De som er misfornøyd får bare si opp forsikringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå