abene Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Gardermoen har allerede «tyvstartet». Nå surfer du gratis på flyplassen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hmm, en visit innom der samt en mac-randomizer og vips så kan kulturdepartementet og Simonsen ta seg en pille... Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Har aldri forstått hvorfor, av alle plasser, skal en flyplass være så langt etter når det gjelder internett. Tror ikke jeg har vært på en flyplass hvor det bare har vært å kople på, godkjenne en avtale og surfe ivei. rart.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Tror ikke jeg har vært på en flyplass hvor det bare har vært å kople på, godkjenne en avtale og surfe ivei. rart.. På torp er det gratis og ubegrenset. Francis Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Bra, men det skulle jo egentlig bare mangle. Flybransjen er jo den eneste som ser ut til å ha det som et mål at reisen skal være jævligst mulig. Dette gjør det ihvertfall litt bedre. AtW Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hmm, har hatt gratis tilgang på Sola flyplass de gangene jeg har vært der (de to siste åra). Merkelig. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Synes gratis wlan burde være standart på alle flyplass, ihvertfall de som har internett tilgang. Treng jo ikke å være så sinnsyk fort, men folk kan faktis være avhengig av å har tilgang til nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå