Gå til innhold

NAV utbetalte ikke sykepenger - måtte spise proteinpulver

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

*snip*

Nå har jeg betalt for mitt "medlemsskap" i NAV i alle år (jeg begynte å jobbe og skatte når jeg var 17, og har vært skattebetaler i 35 år, bare avbrutt av litt studier.) Men det teller ikke hos velferdsmonopolet.

Geir :)

Kult innlegg :D

Om ikke så mange var opptatt av å rope ulv ulv i forhold til trygdesnyltere og "latsabber" som bare hever dagpenger, så ville det kanskje ikke vært behov for disse strenge kontrollmekanismene.

Er sikker på at en eller annen på forumet hadde startet tråd i harnisk om overskriften var "Trenger ikke engang levere meldekort i tide." med noe hysteri om hvor lett folk fikk tatt penger fra NAV om det var tilfellet...

Har også hyttet i sinne over buråkrati og firkantethet, men er på det jevne imponert med at den absolutt majoriteten av de 1,3 millioner nordmenn som får trygdeytelser fra NAV (i en eller annen form)får pengene sine når de skal :thumbup:

Selv i en konkurranse utsatt situasjon skulle jeg likt å se det firmaet som klarte så mange utbetalinger, i et så komplisert system (varierende satser, spesifiserte godtgjørelser) med så mye turnover (de fleste er bare innom en kort periode) - uten at det går skeis en gang i blant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...