Body Lotion Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 FAEN! Noen som vet om man skulle måttte ta med vedleggene i kildelisten?! Si nei? Vær så snill! SI NEI -.- Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hadde værre oppgaver på Tentamen. Har en lærer som det er umulig å få bedre enn 4 av så får se hvordan det går når andre retter Læreren min sier det samme. At ingen får 6 og veldig få får 5. =< På eksamenar er det faktisk ikkje uvanleg at 5 er den vanlegaste karakteren i statistikken. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 FAEN! Noen som vet om man skulle måttte ta med vedleggene i kildelisten?! Si nei? Vær så snill! SI NEI -.- Jeg har gjort det til en vane å gjøre det, og jeg har fått pluss for å ta med både primær- og sekundærkilder, men jeg veit ikke om du for trekk for å ikke gjøre det. Tviler på det, egentlig. Lenke til kommentar
Body Lotion Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 FAEN! Noen som vet om man skulle måttte ta med vedleggene i kildelisten?! Si nei? Vær så snill! SI NEI -.- Jeg har gjort det til en vane å gjøre det, og jeg har fått pluss for å ta med både primær- og sekundærkilder, men jeg veit ikke om du for trekk for å ikke gjøre det. Tviler på det, egentlig. UGH, håper virkelig ikke at de trekker meg ned. Stilen ble ikke sånn superbra, så det siste jeg trenger er at noen dumminger (Sorry, sensor ) trekker meg ned fordi jeg glemte å referer til vedleggene i kildelisten. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Tror ikke de trekker så mye pga det, så lenge du har oppgitt kildene du har brukt sitater fra skal det går bra, da kan de i hvert fall ikke ta deg for juks. Om du derimot glemmer å skrive oppgavenummer slik som en kompis av meg gjorde, kan det være mer skummelt, fordi du gir sensor en grunn til å sette deg flere karakterer ned, fordi han da har "rett" til å velge å misforstå hva du faktisk svarer på. Karakteren avhenger altså om du har en snill eller slem sensor om du glemmer det. Endret 26. mai 2011 av Christiαn Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 FAEN! Noen som vet om man skulle måttte ta med vedleggene i kildelisten?! Si nei? Vær så snill! SI NEI -.- Jeg har gjort det til en vane å gjøre det, og jeg har fått pluss for å ta med både primær- og sekundærkilder, men jeg veit ikke om du for trekk for å ikke gjøre det. Tviler på det, egentlig. Vi har fått klar beskjed om at selv om man siterer fra vedlagt tekster i eksamensheftet skal man ikke skrive disse i kildelisten. Lenke til kommentar
Body Lotion Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Men jeg tok sitater fra vedleggene? Puuust, pes. IIIIK Hysterisk, jeg?! Aldri.. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg har fått beskjed om det motsatte... Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg har fått beskjed om å gjøre det. Jaja, så viktig er det vel ikke. Det er vel strengt tatt en bagatell. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 På eksamenar er det faktisk ikkje uvanleg at 5 er den vanlegaste karakteren i statistikken. Det er heller uvanlig i norsk. Man bør forresten ta med absolutt alle kilder i kildelisten - inkludert de som står i heftet. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Men jeg tok sitater fra vedleggene? Puuust, pes. IIIIK Hysterisk, jeg?! Aldri.. Jeg har fått beskjed om det motsatte... Da er jeg også screwed, siterte mange steder fra eksamensvedleggene. Jeg skrev ikke noe bak slik man gjør med vanlige sitater. Og jeg skrev ingenting i kildelista. Kanskje jeg har misforstått noe veldig. Jaja Lenke til kommentar
stifa Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) hvor fant du statistikken der? Jeg vil se den for kjemi 2... Endret 26. mai 2011 av stifa Lenke til kommentar
Body Lotion Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Auch *Krysse fingrene for å få en forståelsesfull sensor* Hater å kommer på sånne ting i etter tid. ARGH. Vel, da har jeg lært til biologien i moren. Eehhe... Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 På eksamenar er det faktisk ikkje uvanleg at 5 er den vanlegaste karakteren i statistikken. Det er heller uvanlig i norsk. Man bør forresten ta med absolutt alle kilder i kildelisten - inkludert de som står i heftet. Må ha hatt hovudet mitt på heilt feil stad der. Orsak! Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 hvor fant du statistikken der? Jeg vil se den for kjemi 2... http://skoleporten.utdanningsdirektoratet.no/ Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Glemte den forbanna kildelista jeg og. Men ser det positive i det; russ 2012! 1 Lenke til kommentar
vanders Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 noen som husker om vi måtte ha overskrift på oppgava? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Fra eksamensheftet: Svar på én av oppgavene. Skriv nummeret på den oppgaven du velger, og lag overskrift selv. Legg merke til at det står en kommentar under selve oppgaveinstruksen. Den vil være til hjelp for å løse oppgaven. Så du måtte nok det ja. Det var så vidt jeg huska det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå