Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norsk Hovedmål Eksamen 2011 - VGS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det hadde blitt påtvunget om jeg skulle presse ut noe ekstra om fornuft og framskritt. alt det henger vel sammen. tror det er fellessensur på skriftlig 20 juni hverfall. hvilke tekster valgte dere forresten? jeg tok garborg, skram og pushwagner. skjønner ikke hvorfor jeg tok pushwagner egentlig. men ja alt blei bare feminismepropaganda fra min side, så håper på en sensor med sans for det!

Lenke til kommentar

det hadde blitt påtvunget om jeg skulle presse ut noe ekstra om fornuft og framskritt. alt det henger vel sammen. tror det er fellessensur på skriftlig 20 juni hverfall. hvilke tekster valgte dere forresten? jeg tok garborg, skram og pushwagner. skjønner ikke hvorfor jeg tok pushwagner egentlig. men ja alt blei bare feminismepropaganda fra min side, så håper på en sensor med sans for det!

Haha, samme.

Skrev så mye tullball om feminisme og bare fylte det opp deretter. Håper inderlig ikke at de to sensorene som satt i klasserommet skal rette eksamenene våres, da ryker karakterer. :p

Lenke til kommentar

Håpet på Esssay eller noe lignende, men selvfølgelig skjer ikke det.

Synes oppgavene var helt patetisk dårlig. Ingen interesse for det, noe som gjør at skrivingen og motivasjonen ikke klaffer.

Valgte oppgave 4 da jeg så på det som min eneste mulig. Havnet til slutt på 1100 ord. Hvordan det gikk aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

tror det er fellessensur på skriftlig 20 juni hverfall.

21. og 22. for sentralgitte fag.

Håper inderlig ikke at de to sensorene som satt i klasserommet skal rette eksamenene våres, da ryker karakterer. :p

Eksamensvakter <> Sensorer.

Lenke til kommentar

Hm, ingen som tok oppgave 3? Arbeiderpartiplakaten og Pushwagner?

Vel, fint for meg isåfall, liker å ta de minst populære oppgavene, større sjans for å skille seg ut :)

Syns folk her skriver utrolig kort? Selv skrev jeg fem og en halv side.

Lenke til kommentar

Glemte seff å ta med kilder da, gaaah..

Faen! Jeg også. :dontgetit:

Håper virkelig ikke at de er så strenge at de trekker en hel karakter bare pga. det.

En jente jeg kjenner glemte også det. Hun drev å whina om at nå kom hun til å få stryk, fordi det var "juks" å unnlate å oppgi kildene sine. Det må da være tulle?

Lenke til kommentar

Glemte seff å ta med kilder da, gaaah..

Faen! Jeg også. :dontgetit:

Håper virkelig ikke at de er så strenge at de trekker en hel karakter bare pga. det.

En jente jeg kjenner glemte også det. Hun drev å whina om at nå kom hun til å få stryk, fordi det var "juks" å unnlate å oppgi kildene sine. Det må da være tulle?

Det er juks hvis du bruker sitater og så videre uten å oppgi kilder.

Lenke til kommentar

Jeg skrev på kildene tidlig så jeg ikke skulle glemme det. For dere som har nynorskeksamen, så husk å sette på kildene så fort som mulig ;)

EDIT: Skreiv tre og en halv. Jeg angra på at jeg valgte oppgave én; den var jævlig tungvindt. Ble akkurat ferdig.

Endret av stifa
Lenke til kommentar

Haha, samme.

Skrev så mye tullball om feminisme og bare fylte det opp deretter. Håper inderlig ikke at de to sensorene som satt i klasserommet skal rette eksamenene våres, da ryker karakterer. :p

mener du pensjonistene/eksamensvaktene? :D får de betalt for å sitte der egentlig, for noen av dem som var vakter for oss virka som de var nervøse, nesten redde heh

Lenke til kommentar

Hm, ingen som tok oppgave 3? Arbeiderpartiplakaten og Pushwagner?

Vel, fint for meg isåfall, liker å ta de minst populære oppgavene, større sjans for å skille seg ut :)

Syns folk her skriver utrolig kort? Selv skrev jeg fem og en halv side.

Enig! Jeg skrev (nesten) fire sider, og trodde ikke jeg skrev spesielt langt. Ut fra dette forumet å dømme, er det visst over gjennomsnittet.

Lenke til kommentar

mener du pensjonistene/eksamensvaktene? :D får de betalt for å sitte der egentlig, for noen av dem som var vakter for oss virka som de var nervøse, nesten redde heh

Jepp, først møtte jeg på en mann i tidlig 20-årene og tenkte "Det MÅ være en kul eksamensvakt!", men inne sitter det samme synet som har møtt meg på hver eksamen siden 10. klasse.

To damer i 60 årsalderen hvorpå den ene er fransk og snakker helt forferdelig norsk.

Lenke til kommentar

EDIT: Skreiv tre og en halv. Jeg angra på at jeg valgte oppgave én; den var jævlig tungvindt. Ble akkurat ferdig.

Unnskyld, men utrolig rage på din bruk av "én".

én / éi / ett = 1 / stresset artikel

en / ei / et = artikkel

ikke sant?

Endret av stifa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...