abeek Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Flere som har fått svar på sin klage? Jeg fikk samme karakter, men nå vet jeg i hvert fall hva jeg gjorde feil... fikk du begrunnelse? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Du får begrunnelse på karakter om du klager, ja. Lenke til kommentar
Amarena Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) edit Endret 15. juli 2012 av Amarena Lenke til kommentar
steb Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Flere som har fått svar på sin klage? Jeg fikk samme karakter, men nå vet jeg i hvert fall hva jeg gjorde feil... Ja, karakteren ble stående. Begrunnelsen var at besvarelsen var for kort :/ Lenke til kommentar
Amarena Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) edit Endret 15. juli 2012 av Amarena Lenke til kommentar
Fancy Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg fikk bl.a. trekk for at jeg hadde omtalt diktene som "dikt", og ikke "prosadikt"... Det er det dummeste jeg har hørt ! Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Sensorer for videregående skoler er pensjonister som kjeder seg utrolig mye, kan det se ut til. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Sensorer for videregående skoler er pensjonister som kjeder seg utrolig mye, kan det se ut til. Nei, de er lærere som underviser o.l. mens de retter 200 besvarelser på fritida si. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Sensorer for videregående skoler er pensjonister som kjeder seg utrolig mye, kan det se ut til. Nei, de er lærere som underviser o.l. mens de retter 200 besvarelser på fritida si. Vel, de tjener godt på det. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Sensorer for videregående skoler er pensjonister som kjeder seg utrolig mye, kan det se ut til. Nei, de er lærere som underviser o.l. mens de retter 200 besvarelser på fritida si. Fritid og fritid. Mesteparten retter de vel når de ikke har undervisning. Dessuten er det mye tid på slutten av året til å rette. Lite timer, da. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Fikk svar på klagen i dag. Karakteren ble stående. HELLO Privatistweb! Endret 13. juli 2011 av stifa Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Muligens et dumt spørsmål men spør allikevel:P Jeg er ganske sikker på at jeg kommer inn på linjen jeg vil inn på, dog har jeg noen karakter jeg absolutt ikke er fornøyd med. Er det noe vits for meg å ta opp disse fagene som privatist? Tenker da på fremtidige arbeidsgivere osv? Blir vitnemålet fra vgs sett på etter fullført master/bachelor utdanning? Eller hvis jeg søker jobb mens jeg studerer? Lenke til kommentar
stifa Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Det er absolutt ingen vits da, fordi det er studieforberedende. Tviler på at videregåendekarakterer, bortsett fra orden og oppførsel har noen betydning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå