Trond1967 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 1. Hordan resetter man en macbook pro tilbake til fabrikk innstillinger? La in snow peopard på nytt for noen dager siden men da dukket alle gamle filer opp igjen. 2. Hvordan overføre itunes biblioteket til den nye maskina som er en windowsmaskin på enkleste måte? Takker for svar Lenke til kommentar
swanky Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Denne er et par år gammel, men jeg tror det skal være mye likt: http://mac1.no/artikkel/7059/hvordan-forberede-en-mac-f%C3%B8r-salg Lenke til kommentar
mobil34 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 1. Hordan resetter man en macbook pro tilbake til fabrikk innstillinger? La in snow peopard på nytt for noen dager siden men da dukket alle gamle filer opp igjen. 2. Hvordan overføre itunes biblioteket til den nye maskina som er en windowsmaskin på enkleste måte? Takker for svar Bare stapp inn OS X CD'en og hold nede C-tasten når du starter maskina, så får du opp installasjonsprogrammet. Det er veldig enkelt og selvforklarende. Overfør all musikk til ipod/iphone, så laster du ned ephPod Lenke til kommentar
Trond1967 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Den ephod tingen stoppa importen etter 100 sanger og ville ha 30 dollar for og fullføre. Men takker for tipsene nå veit jeg ihvetfall hva løsningen er så får jeg prøve og finne en bra gratis løsning Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Enkleste er vel å kopiere over hele iTunes-mappen som ligger i Musikk-mappen, starte opp iTunes på Windows-maskinen mens du holder inne shift og velge biblioteket du flyttet over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå