NothinDoin™ Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 8. Juni Regn og lite lys gjorde det ikke fullt så interessant å ta bilder i dag. Hennig Olsen er kremen av iskrem, og kremen av sørlandet! Det blir ikke sommer uten en softis i kjeks fra nettopp Hennig Olsen! Kremen av iskrem by NothinDoin™, on Flickr Lenke til kommentar
Breni Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Flott bilde som passer flott til tema ditt! Fungerte godt i sort/hvitt også med tanke på været du tok bildet i. Og jeg må ærlig innrømme at bedre sandwich enn Hennig Olsen sin skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Takk Vet ikke helt hvor fornøyd jeg ble selv, men jeg er vel litt kresen Går en del Hennig Olsen sandwicher i løpet av en sommer ja! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 9. Juni Bildet ble tatt et par minutter over 12, men jeg tar en sjefsavgjørelse på at det får gå etter en sen dag på jobb. Enhver sørlending har sett heltene i gult og svart spille på gamle stadion! Old Start stadion by NothinDoin™, on Flickr Lenke til kommentar
egilh Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Flotte bilder fra sørlandet Kjenner meg fint igjen her, og gleder meg enda mer til å dra på hytta neste uke! 3. Juni er kanskje favoritten min så langt. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Likte godt Mandalsbildet, det er veldig sørlandet for meg Og Hennig Olsen, selvom den heldivis selges mange steder i Oslo også nå. Old Fart stadion har jeg ikke noe forhold til... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 7 Juni er et flott bilde. Skikkelig sørlandsidyll! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Takk for kommentarene Bilde fra i går og i dag kommer senere i dag. Merker jeg har gått litt tom for nye ideer akkurat nå, så det blir sikkert flere bilder av båt o.l. fremover Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Mye fint maritimt her. Likte spesielt linjene i broa og komponeringen i båten 3. juni. Fin sørlandsidyll 7. juni, og tilsvarende (om enn bittelitt skjev) idyll 4. juni. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Takk Blir mye maritimt ja, og her kommer mer! 10. Juni LOS by NothinDoin™, on Flickr 11. Juni Old dock by NothinDoin™, on Flickr 12. Juni Summer is grillin! by NothinDoin™, on Flickr 13. Juni Skøy by NothinDoin™, on Flickr 14. Juni Old boat by NothinDoin™, on Flickr 1 Lenke til kommentar
tmeland Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 11 juni tror jeg kanskje hadde passet på en vegg. Mange bra bilder, men dette (og seff båtbildet fra 3. juni) er foreløpig det som har falt best i smak hos meg. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 15. Juni Nattholmen by NothinDoin™, on Flickr 16. Juni Etter 6 timer på motorsykkelkurs etterfulgt at over 6 timer på jobb, fant jeg ikke tid til å ta bilder. Bruker mitt første frikort her. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 17. Juni Glemte helt å ta bilde, så her røk det andre frikortet Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 13.juni var stemningsfullt Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 En del flotte bilder i hittil i festen, men det første utpeker seg nok som min favoritt, enn så lenge. Flotte linjer og komposisjon. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 13.juni var stemningsfullt Takk Eneste jeg selv ikke likte på det var de to lysene i bakgrunnen. En del flotte bilder i hittil i festen, men det første utpeker seg nok som min favoritt, enn så lenge. Flotte linjer og komposisjon. Var kanskje ikke så kjedelig som jeg først trodde da _____________________ 18. Juni Veldig enkelt i dag, ble 4 bilder totalt etter 8,5 timer på jobb. Jolle by NothinDoin™, on Flickr Lenke til kommentar
kaian Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 11 juni tror jeg kanskje hadde passet på en vegg. +1 -det er direkte lekkert. Og så likte jeg losbåten godt, det hadde glidd rett inn i en magasinartikkel om lostjenesten. Grillmåltidet ser veldig godt ut, men bildet av det synes jeg ble litt for tynt, -kanskje rett og slett for lite dof? Mye godt arbeid, og nå er vi over halveis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Synes det er mye deilig sørlandsstemning her. Da må det være mange båter, og litt Hening-Olsen is. . Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 11 juni tror jeg kanskje hadde passet på en vegg. +1 -det er direkte lekkert. Og så likte jeg losbåten godt, det hadde glidd rett inn i en magasinartikkel om lostjenesten. Grillmåltidet ser veldig godt ut, men bildet av det synes jeg ble litt for tynt, -kanskje rett og slett for lite dof? Mye godt arbeid, og nå er vi over halveis Jo, takk Skulle kanskje hatt hele koteletten i fokus på grillbildet ja, men var nok mer et tilfeldig "snapshot" enn et planlagt bilde. Synes det er mye deilig sørlandsstemning her. Da må det være mange båter, og litt Hening-Olsen is. . Godt å høre! _________________ 19. Juni Skipsverft by NothinDoin™, on Flickr Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Mye jobb og mye latskap har gjort at jeg ikke har fått lastet opp bildene før nå. Men er vel bedre sent enn aldri 20. Juni Danskebåten by NothinDoin™, on Flickr 21. Juni Sørlandsparken by NothinDoin™, on Flickr 22. Juni Old Kristiansand by NothinDoin™, on Flickr 23. Juni Sankthans by NothinDoin™, on Flickr 24. Juni (nødløsning) Hennig Olsen is by NothinDoin™, on Flickr 25. Juni Retired by NothinDoin™, on Flickr 26. Juni Ble nødt til å bruke et frikort her. 27. Juni Up'n'coming model? by NothinDoin™, on Flickr 28. Juni Kristiansand Domkirke by NothinDoin™, on Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå