Cuneax Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hvisker yndige gloser i øret ditt. MP3-spiller fra iRiver elsker deg Lenke til kommentar
luvotomy Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ved første øyekast trodde jeg det var kpop artikkel:P. Jentene på bildet er fra gruppa T-ara: http://www.youtube.com/watch?v=K3BsJ6RmGaI OT: Bruker selv de små mp3spillere til ikke noe annet enn jogging og trening. Skjermbeskytteren skulle heller stått " Jogg for faen" eller no liggnende. Mer motiverende enn å vite at den eneste som elsker deg for øyeblikket er en mp3 dings :!: Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Samme her, men trodde det var SNSD, siden det er de eneste jeg kjenner til i den sjangeren. :pSynes den var lekker jeg, men mobiltelefonen har nok for min del allerede tatt over som lydavspiller. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Kanskje det er lov å håpe på at man kan fikse på denne teksten selv. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Kanskje det er lov å håpe på at man kan fikse på denne teksten selv. +1! "Jeg elsker deg" med Microsoft Sams' stemme er som poesi for mine ører Lenke til kommentar
KajaDelight Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Den så lekker ut! Noen som vet om den kommer med innebygd høytaler? Om enn bare en crap en, men det er et must Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg