Gå til innhold

Junifest 2011 - GENTorly - Være kreativ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

28. Juni

 

Veldig fornøyd med innramminga på dagens bilde. Føler capsene viser hva det er et bilde av, men rammer også inn resten av bilde på en fin måte. :)

 

5885343865_77f72b2203_z.jpg

 

 

 

 

Haugevis av flotte bilder! Jeg er spesielt imponert over opera bildet hvor både komposisjon, svart/hvitt konvertering og helhetsinntrykk er utført meget godt fun.gif

Du har forøvrig kommet med mange flotte bilder i månedstråden i det siste også :)

 

Tusen takk for snille ord, Breni! :D:w00t: Glad du hvertfall liker noen av bildene mine! :D

Lenke til kommentar

Masser av velkomponerte og fargerike makro- og nærbilder. Humla opp ned var knall :)

 

Portrettet av Kai ble også flotters.

 

Takk for det! Sliter litt med makroen, MÅ skaffe meg blitz. Er ofte vanskelig å få kjappe nok lukkertider synes jeg, og ved makro har man noget rare positurer iblant, som ikke bidrar til en stødig hånd.

 

Uansett; glad du liker det du ser, tusen takk for snille ord. :thumbup::)

Lenke til kommentar

Haha, jeg fikk meg en god latter av kommentaren din til fotogen :D Jeg er godt fornøyd med det portrettet der, og det skal du være også.

 

Kult anderledes (jepp, uforbeholdent positivt!) av Operaen, -det er godt gjort å levere noe nytt av et så mye brukt motiv. Sort/hvitt fungerer veldig godt der og.

 

Og så er jeg helt enig i din vurdering av torgboden, veldig godt sett og utnyttet med capsene som ramme. Også her funker sort/hvitt veldig bra. :yes:

 

Gratulerer med strålende gjennomført, du har virkelig vært kreativ og fått mange veldig gode resultater her! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...