Gå til innhold

Junifest 2011 - GENTorly - Være kreativ


Anbefalte innlegg

Heihei.

 

Tenkte jeg skulle bli med i denne Junifesten da, som straks går av stabelen.

 

Bruker: GENTorly

Utfordring: Være kreativ med vinkler, komposisjon og evt lysbruk(bare naturlig lys, har ikke flash). Bryr meg dog ikke så mye om utfordringen. :!:

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: Nikon D7000 og all min optikk.

Tilleggsutfordringer: Prøve å bruke min 28mm/2.8 AiS så ofte som mulig. :)

 

Utfordring til lesere av tråden: Kos dere :fun:

Endret av GENTorly
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Liker nr 2 bedre og bedre forresten. Hadde vært perfekt om du ikke hadde hatt de hvite stolene i bakgrunnen, men bare grønn skog og sol.

 

Takktakk. Sier meg enig. :) Liker det rolige og sommerlige ved bildet, men de hvite hagemøblene distraherer. Flyttet dog ikke hagemøblene til dama bare for å få et snapshot av en flaske, hehe. :!:

Lenke til kommentar

Å ikke flytte på sånt, tilsier at det ikke er "nok" fotograf i deg. :p:) Hadde jeg sett at det bare var det som manglet, hadde jeg faktisk begynt å flytte på dem. :D

 

Problemet er at fruen vil nok føle at det ødelegger hyggen i øyeblikket hvor vi prater og hu ligger å hviler hodet på mitt fang. Haha. Hadde nok gjort det om jeg skulle gjort det i en annen setting, men akkurat da tror jeg fruen ville blitt noget misførnøyd om jeg reiste meg opp for å flytte på hagemøbler, for ETT bilde. :!:

Lenke til kommentar

Ser ikke ut til å bli noen stor utfordring for oss å kose oss med tråden, du har startet godt!

 

Flott smell i blad og dråper den 1., forsåvidt enig i at litt større fokusfelt kunne vært fint, men ingen krise.

 

Jeg og tenkte at bakgrunnen kunne vært litt gunstigere den 2., men jeg tenkte først på å flytte kameraet litt, og det kunne kanskje gått bedre sånn situasjonen var. Men jeg innser at du måtte prioriere, og bildet gjør det fristende å prøve drikken :yes:

 

Du skriver om å komme ajour, men er påmeldt som pingle? Da må du poste tre bilder i uka, og de trenger vel ikke være tatt på forskjellige dager alle sammen en gang, om jeg husker reglene rett?

Lenke til kommentar

Ser ikke ut til å bli noen stor utfordring for oss å kose oss med tråden, du har startet godt!

 

Flott smell i blad og dråper den 1., forsåvidt enig i at litt større fokusfelt kunne vært fint, men ingen krise.

 

Jeg og tenkte at bakgrunnen kunne vært litt gunstigere den 2., men jeg tenkte først på å flytte kameraet litt, og det kunne kanskje gått bedre sånn situasjonen var. Men jeg innser at du måtte prioriere, og bildet gjør det fristende å prøve drikken :yes:

 

Du skriver om å komme ajour, men er påmeldt som pingle? Da må du poste tre bilder i uka, og de trenger vel ikke være tatt på forskjellige dager alle sammen en gang, om jeg husker reglene rett?

 

Takk Kai! ;) Godt du liker starten.

 

Nei, MÅ ikke komme A Jour, men målet er vel på en måte å poste flest mulig bilder iløpet av festen. :)

Lenke til kommentar

6. Juni

 

5815692787_484148d619_z.jpg

 

''Ekke fest uten menneskerlevende dyr'' sa jeg i Aprilfesten, og dro med Azathosk. Erstattet dog Azathosk med en hest denne gangen.

 

Masser av kreativitet her i hvert fall! og jeg har ikke hatt noen problemer med å kose meg.

Favoritten er nok foreløpig 3. juni

4. juni var også fint. Spennende utsnitt :)

 

Takk for en hyggelig kommentar, glad du koser/koste deg med bildene! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...