ORLY? Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Heihei. Tenkte jeg skulle bli med i denne Junifesten da, som straks går av stabelen. Bruker: GENTorly Utfordring: Være kreativ med vinkler, komposisjon og evt lysbruk(bare naturlig lys, har ikke flash). Bryr meg dog ikke så mye om utfordringen. :!: Deltakernivå: Pingle Utstyr: Nikon D7000 og all min optikk. Tilleggsutfordringer: Prøve å bruke min 28mm/2.8 AiS så ofte som mulig. Utfordring til lesere av tråden: Kos dere Endret 5. juni 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Vært meget opptatt siden slutten av mai nå, tenkte dog å poste et par bilder i dag. Så får vi se om jeg noensinne kommer A Jour. 1. Juni Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 2. Juni Sommeren innebærer god drikke; og selv om denne flasken ikke inneholder alkohol, skal den ikke undervurderes. Bilde for å minnes en koslig kveld på hytta med kjæresten. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Liker begge bildene så langt. Hadde kanskje vært fint med litt større fokusområde på nr 1, bare. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Liker begge bildene så langt. Hadde kanskje vært fint med litt større fokusområde på nr 1, bare. Hadde ikke stativ for hånden, så focusstacking ble vanskelig. Kom heller ikke lengre ned enn f11 håndholdt. Takk. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Liker nr 2 bedre og bedre forresten. Hadde vært perfekt om du ikke hadde hatt de hvite stolene i bakgrunnen, men bare grønn skog og sol. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Liker nr 2 bedre og bedre forresten. Hadde vært perfekt om du ikke hadde hatt de hvite stolene i bakgrunnen, men bare grønn skog og sol. Takktakk. Sier meg enig. Liker det rolige og sommerlige ved bildet, men de hvite hagemøblene distraherer. Flyttet dog ikke hagemøblene til dama bare for å få et snapshot av en flaske, hehe. :!: Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Å ikke flytte på sånt, tilsier at det ikke er "nok" fotograf i deg. Hadde jeg sett at det bare var det som manglet, hadde jeg faktisk begynt å flytte på dem. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Å ikke flytte på sånt, tilsier at det ikke er "nok" fotograf i deg. Hadde jeg sett at det bare var det som manglet, hadde jeg faktisk begynt å flytte på dem. Problemet er at fruen vil nok føle at det ødelegger hyggen i øyeblikket hvor vi prater og hu ligger å hviler hodet på mitt fang. Haha. Hadde nok gjort det om jeg skulle gjort det i en annen setting, men akkurat da tror jeg fruen ville blitt noget misførnøyd om jeg reiste meg opp for å flytte på hagemøbler, for ETT bilde. :!: Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 3. Juni Ikke det aller best bilde, men må ha noe å fylle dagene med så jeg kommer litt nærmere A Jour. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ser ikke ut til å bli noen stor utfordring for oss å kose oss med tråden, du har startet godt! Flott smell i blad og dråper den 1., forsåvidt enig i at litt større fokusfelt kunne vært fint, men ingen krise. Jeg og tenkte at bakgrunnen kunne vært litt gunstigere den 2., men jeg tenkte først på å flytte kameraet litt, og det kunne kanskje gått bedre sånn situasjonen var. Men jeg innser at du måtte prioriere, og bildet gjør det fristende å prøve drikken Du skriver om å komme ajour, men er påmeldt som pingle? Da må du poste tre bilder i uka, og de trenger vel ikke være tatt på forskjellige dager alle sammen en gang, om jeg husker reglene rett? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Ser ikke ut til å bli noen stor utfordring for oss å kose oss med tråden, du har startet godt! Flott smell i blad og dråper den 1., forsåvidt enig i at litt større fokusfelt kunne vært fint, men ingen krise. Jeg og tenkte at bakgrunnen kunne vært litt gunstigere den 2., men jeg tenkte først på å flytte kameraet litt, og det kunne kanskje gått bedre sånn situasjonen var. Men jeg innser at du måtte prioriere, og bildet gjør det fristende å prøve drikken Du skriver om å komme ajour, men er påmeldt som pingle? Da må du poste tre bilder i uka, og de trenger vel ikke være tatt på forskjellige dager alle sammen en gang, om jeg husker reglene rett? Takk Kai! Godt du liker starten. Nei, MÅ ikke komme A Jour, men målet er vel på en måte å poste flest mulig bilder iløpet av festen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dette ser bra ut, 2.juni var flott og fristende Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 4. Juni Tatt med 35mm/1.8 Dette ser bra ut, 2.juni var flott og fristende Takk, Randi! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 4.juni var jo kreativ med fine farger.... Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 5. Juni Synes kvadratisk crop passet godt.. 4.juni var jo kreativ med fine farger.... Takk for en hyggelig kommentar, nok en gang, Randi! Lenke til kommentar
Breni Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Masser av kreativitet her i hvert fall! og jeg har ikke hatt noen problemer med å kose meg. Favoritten er nok foreløpig 3. juni 4. juni var også fint. Spennende utsnitt Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 6. Juni ''Ekke fest uten menneskerlevende dyr'' sa jeg i Aprilfesten, og dro med Azathosk. Erstattet dog Azathosk med en hest denne gangen. Masser av kreativitet her i hvert fall! og jeg har ikke hatt noen problemer med å kose meg. Favoritten er nok foreløpig 3. juni 4. juni var også fint. Spennende utsnitt Takk for en hyggelig kommentar, glad du koser/koste deg med bildene! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hestebilder tatt underfra og opp slår sjeldent feil... Artig hestebilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå