oey-urk Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Lar det seg gjøre å brenne kopier av originale spill? Har gjort noen forsøk med Nero, i den naive tro at det skulle gå, men det funker selvsagt ikke. Er det noen som har tips om hvordan dette kan gjøres? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 det meste går.. men så vidt jeg vet er det ikke lov å dermed ikke lov å snakke om her på forumet .. tror jeg da Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det er lov å kopiere egne spill Bruk "Image" i nero. Ellers finner du mange gode No-Cd er på nettet .... Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 alcohol 120% brenner alt Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 det er som regel egen oppskrift på hvordan forskjellige spill brennes.. vertfall det jeg har erfart.. det er sjelden så enkelt som å bare kopiere det.. men jeg har lite erfaring i grunnen.. pleier å gå i iso filer her.. Lenke til kommentar
Strips Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg har vel alltid brukt CloneCD og det gjør jobbe ganske bra. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 alcohol 120% brenner alt SKJERP DEG!! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Patience <- Passer dårlig Kanskje alcohol 120% er et prg.? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg har vel alltid brukt CloneCD og det gjør jobbe ganske bra. Jepp cloneCD har aldri svikta, tar de aller aller fleste spillene du vil brenne en backup av. DOWNLOAD Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Patience <- Passer dårlig Kanskje alcohol 120% er et prg.? Ja, det er et prog <--- trykk på meg Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 oi alcohol 120% brenner alt. ble lit rart for de som ikke hadde hørt om programmet hehe Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ho ho.. seriøst - patience fikk litt kort lunte her (Det er forresten yndligsangen jeg er oppkalt etter). Utrolig navn på et program!!! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Du kommer til å slite med cd check og må bruke fixed exe i mange tilfeller...Kan være greit å få med på samme CD som programmet eller spillet. Kjipt at den kanskje må byttes ved patching og sånnt da men - sånn er det med kopier Tror dette med kopiering og sånnt er passe "betent" her og skulle ikke forundre meg om noen får ufrivillig ferie. Men det er jo lov å ta backup, og det er jo det du sier du skal gjøre. Alcohol 120%, Clone CD, Nero, CD Mate er de kraftigste brenne programmene nå, har egerntlig forkastet Nero etter at det fikk så mye "Bloat ware" tendenser - Bruker CD Mate mest nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå