kimmiboy Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Heisann! Bare lurte på hva dere syns!! Det står mellom en tur til syden med familien eller en splitter ny 2010mod. Yamaha Tzr 50.. vært i syden før på mallorca, veldig fint der. Hva ville du valgt hvis du måtte velge en av tingene??? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Er det tur til samme sted da? Syden er stort... Men ettersom du poster i denne delen av forumet så regner jeg med at du har bestemt deg... Men jeg ville nok dratt på ferie, om kanskje ikke til Mallorca. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Moped. Selv om jeg ville gått for noe annet en TZR. Men det er nå min mening. Joda. Du kan få gode minner fra sydentur. Mopeden kan du jo selge, og få mye igjen for. Endret 23. mai 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
kimmiboy Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Er det tur til samme sted da? Syden er stort... Men ettersom du poster i denne delen av forumet så regner jeg med at du har bestemt deg... Men jeg ville nok dratt på ferie, om kanskje ikke til Mallorca. Hehe... nei, jeg kan velge hvor jeg vil.. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ta moped du. Du får mer bruk for den. Så slipper du å ta så mye buss. Lenke til kommentar
kimmiboy Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Moped. Selv om jeg ville gått for noe annet en TZR. Men det er nå min mening. Joda. Du kan få gode minner fra sydentur. Mopeden kan du jo selge, og få mye igjen for. Jepp, en moped kan jeg bruke i hele sommer og kanskje et par år til, så dra til syden f.eks.. vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Du får også verdifull erfaring med å ferdes i trafikken Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Hehe, Moped, fremkomst middel..kan gjøre det du vill.. Sydentur, varmt... Endret 23. mai 2011 av noobeknife Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hva med begge deler? Å kjøpe en tzr, altså en MOPED til 30 000 er for meg det samme som å bli ranet på åpen gate, snakk om kostbart. Poenget mitt er at det går an å kjøpe en billigere moped som slipper å tømme lommeboken din, slik at du også kan dra på ferie? Så lenge du skal reise med familie koster det deg sikkert ikke 30 000. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Man må også tenke på at man gjerne får solgt mopeden igjen, selv om mopeden taper seg en del i verdi, får man i hvertfall noe igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå