Joachim_F Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Sony vil relansere gode PSP-spill i stueformat. Les hele saken Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 En ting som har "plaget" meg med denne serien er at den aldri ha kommet på PS3. bedre grafikk, bedre coop og bedre kontroller. På tross av kjempegode kritikker og anbefalinger av venner har jeg aldri kommet skikkelig inn i serien. Men nå skal det prøves gitt! Bedre sent enn aldri ^.^ Lenke til kommentar
Santar Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Dette kan bli bra, jeg har prøvd å sette meg inn i Monster Hunter en del ganger uten å lykkes, kanskje det går denne gangen. Vil gjerne ha Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix og MGS Peace Walker, vel og en drøss med andre spill Håper virkelig det ikke er bare braksuksesser som kommer i psp remaster serien, er nok allerede mange som har de spillene så håper på en del mindre spill også. Dette kan jo gi mindre utviklere en mulighet til å lage ps3 spill for en langt rimeligere penge. Veldig spennende dette her om Sony bruker det riktig. Endret 23. mai 2011 av Santar Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ugh, sett broren min spille dette. Ser du et japse spill så har du faen meg sett alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Tja, ser ikke den store begeistringen med psp-spill på ps3, da psp egentlig ikke har mange unike og gode spill. Topptitlene er stort sett håndholdte versjoner av kjente franchiser, hvor spilla på psp sjelden kommer sine storebrødre opp til knærne. Greit om man er på hytta, men på storskjermen finner man lett bedre alternativer. Men om spillene prises riktig, er det nok et greit alternativ for nysgjerrigperer og fans. God of War eller GTA er nok det mest logiske stedet å starte med i Europa. Monster Hunter er primært et japansk fenomen som ikke har solgt nevneverdig i vesten. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg krysser fingrene for Metal Gear Solid: Peace Walker. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ugh, sett broren min spille dette. Ser du et japse spill så har du faen meg sett alle. Vær så snill å si at noe som det her har konsekvenser for brukere på forumet. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hva i alle dager er galt med den posten der? Bare ikke kom å rop rasisme. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Tar gjerne Metal Gear Solid: Peace Walker på PS3. Selve spillet virket bra på PSP, men ga opp grunnet håpløs styring. Det er ikke spillet eller utviklerens feil, men selve PSP-en som kun har den ene spaken. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Eneste spilla jeg bryr meg om som jeg ønsker at Sony og SE remastrer til ps3 er begge portable,da tenker jeg på dissida.god of war bryr jeg meg ikke noe spess om,er samma spilla som GOW1-3,ikke noe nytt.i dissida kan man faktisk spille som sephiroth mot tidus eller mot squall med combos og masse fast pace action. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå