Grimnar Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hei Har en server hvor jeg trenger et 1Gb pci express nettverkskort. Helst Intel sine. Men siden det haster har jeg egentlig ikke tid til å bestille fra nett. Er dette mulig å få kjøpt i Trondheim i dag? Står helt stille om hvem som kan selge slike ting i Trondheim nå etter Amentio/Datakjeden takket for seg. Mamoz har jeg sjekket med. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hva med å få det budsendt fra Komplett? eller lignende? Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Tror det går over budsjett, men takk for kreativt forslag! Lenke til kommentar
aragagg Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Bestille fra Komplett og hente? TILLER, TRONDHEIM Vårt Pick-up-Point på StorM senteret har følgende åpningstider: Mandag - fredag: kl 10-18 Lørdag: 10-16 Søndag: stengt 24. og 31. des: stengt Ordre som legges før kl 14:00 man-tor kan normalt hentes dagen etter kl 12:00. Ordre bestilt etter kl 14:00 torsdag leveres mandag. Komplett Pick-Up-Points 1 Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Bestille fra Komplett og hente? TILLER, TRONDHEIM Vårt Pick-up-Point på StorM senteret har følgende åpningstider: Mandag - fredag: kl 10-18 Lørdag: 10-16 Søndag: stengt 24. og 31. des: stengt Ordre som legges før kl 14:00 man-tor kan normalt hentes dagen etter kl 12:00. Ordre bestilt etter kl 14:00 torsdag leveres mandag. Komplett Pick-Up-Points Flott, jeg endte opp med å prøve ditt forslag. Forøvrig er det noe trist at man ikke finner butikker med så assortert utvalg i Trondheim lengre. Selv om det er en god stund siden Datakjeden var fullpakket med forskjellige deler. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Flott, jeg endte opp med å prøve ditt forslag. Forøvrig er det noe trist at man ikke finner butikker med så assortert utvalg i Trondheim lengre. Selv om det er en god stund siden Datakjeden var fullpakket med forskjellige deler. Grunnen? Fordi de fleste kjøper på nettbutikker om det er litt rimeligere. Problemet oppstår når man trenger noe på dagen, og finner ut at alle de fysiske butikkene er borte fordi folk er for gniene til å opprettholde et viktig tilbud Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Vel, I dag fikk jeg endelig hentet kortet. Bare en festtale det de sier om Ordre som legges før kl 14:00 man-tor kan normalt hentes dagen etter kl 12:00. Support sa de hadde en stor pågang av ordrer den morgenen jeg hadde bestilt. Jaaada. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Nå har forsåvidt Komplett lagt om lagersystem, etter det jeg har lest i andre poster her i det siste. Så de har vistnok måtte plukke alt manuelt, da tar det tid. - Mortis Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Vel, I dag fikk jeg endelig hentet kortet. Bare en festtale det de sier om Ordre som legges før kl 14:00 man-tor kan normalt hentes dagen etter kl 12:00. Support sa de hadde en stor pågang av ordrer den morgenen jeg hadde bestilt. Jaaada. Nøkkelordet her er "normalt". Det betyr at du vanligvis kan hente det dagen etter, men de kan ikke love noe. Så jeg ser ingen grunn til å klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå