Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trekant eller ei...?

Er det trekant eller ikke om hun er gravid?  

83 stemmer

1. 1. Se tittelen

Anbefalte innlegg

Jeg og mine venner har diskutert dette en stund men vi kommer aldri frem til noe ordentlig svar. Diskusjonen omhandler følgende tema:

Er det trekant om man har sex med en gravid dame?

Håper på seriøse tilbakemeldinger!

Endret av slappera
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første må du inn til livmoren, og så inn i fostervannsposen og så treffe riktig for at det skal bli trekant... Jeg regner med at oddsen for å få det til er mindre enn den allerede lave oddsen for at du har lang nok tissefant...

I tillegg ville du antagelig utløse abort/prematur fødsel og det er mulig at du vil kunne bli tiltalt for drap... Barnet regnes av staten som levende etter uke 27.

Jeg ville også kalle det gruppevoldtekt og ikke trekant...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Scenario:

"Tissefanten" er plassert over magen på kvinnen, og barnet sparker så det føles i "tissefanten". Da er barnet aktivt med og definisjonen på en trekant er at det er tre aktive individer som har sex med hverandre.

Er det da en trekant?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Eg vil si nei. Fosteret/babyen er på ingen måte en del av samleiet.

Men, om dere kommer til en annen konklusjon så bør dere også være forberedt på at det dere da bedriver med er pedofili og overgrep. Dette bør jo utløse et ønske om å komme til en annen konklusjon.

Lenke til kommentar

Det å ha sex med ei gravid ei er da verken nært opp til pedofili eller pedofili... Ingen grunn til å benytte alternative kanaler, med mindre man har lyst selvfølgelig ;)

Enig. Men om sex med ei som er gravid er en trekant så er det både pedofili og overgrep. Babyen i magen er langt under den seksuelle lavalder og kan på ingen måte samtykke. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...