avtrekkeren Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Om dem lager Carma 1/2 i HD så driter jeg på meg i glede, men om dem lager Destruction Derby 1/2 i ny HD versjon så dør jeg, helt seriøst. Epic overdose. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Er begynt å spille Carmageddon 2 nå jeg, fikk det endelig til på Windows 7! Og det er faktisk fortsatt nesten like morro! Er jo tross alt kun grafikken som trekker litt ned.. Så ingen tvil om at jeg ser frem til dette, og har skjønt at det er MASSE folk som gjør det samme om man søker litt rundtforbi på nettet! Endret 24. mai 2011 av FrodeA Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 gøy!! mange minner med carmageddon. ser dere har lagt ut bilder av zombiekyr.. var ikke den norske versjonen usensurert ? den tyske utgaven da var sensurert Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Carmageddon 1 er noe av det morsomste jeg har spilt, men serien gikk nedoverbakke siden. Betinget entusiastisk over dette. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ja nr 2 var skuffende, men herremin Carmageddon + Splat Pack var hilariøst moro. Det var en fantastisk følelse å meie ned en haug med kyr i hundrevis av kilomter i timen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Siden er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Iallfall ikke for meg. Er vel mange som følger med på nedtellinga nå? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Komplett heng, ja. Kommet til 0 her, men ingenting skjer. Sikkert fordi siden har kræsja, ja. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Kotaku skriver: Carmageddon Returns With New Game Vintage car combat series Carmageddon is making a comeback, with original developers Stainless Games having quietly re-acquired the rights to its old property. The new game is called Carmageddon: Reincarnation, and will be a downloadable title due sometime next year. No platforms or any more tangible information are available than that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå