Gå til innhold

Skjermkort?

Anbefalte innlegg

Jeg har skjermkortet Nvidia GeForce GT 330. Det suger, har faen ikke 20 FPS engang når jeg gamer The Witcher 2 på low spec... Jeg bare lurer på om det er noen veldig gode grafikkort til en grei pris. Jeg har ikke akkurat en spesiell prisgrense men jeg vil helst unngå å måtte gå opp i en 5 tusen kroner for en GTX 590. Jeg vet ikke engang om den er solgt individuelt. Har en stasjonær som jeg kjøpte på slutten av April og den er eksepsjonell på alle ting som ikke inkluderer gaming. Jeg klarer lett å kjøre spill fra 2009 og under på en grei FPS generelt. 2010 går jeg ned i ca 30 FPS. Greit nokk. I 2011 er jeg mellom 15-20 FPS. Det klarer jeg ikke. Må ha et grafikkort som jeg kan installere uten å flå meg for penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke andre specs har du? The Witcher 2 krever ekstremt mye om du skal spille det på høy grafikk, bare så det er sagt. På høy oppløsning kan en i7 og 580 gtx lagge.

Har 1920x1080 oppløsning.

Prosessor: AMD Phenom II X4 810 Prosessor (4 CPUs), ~2.6GHz

Minne: 8192MB RAM

Det er fra DxDiag. Om du trenger noe annen informasjon, bare spør. Jeg vil bare vite hva som skal til for å få vekk lægg sånn at jeg kan spille med bra FPS ivertfall i et år fremover.

Lenke til kommentar

Hvilke andre specs har du? The Witcher 2 krever ekstremt mye om du skal spille det på høy grafikk, bare så det er sagt. På høy oppløsning kan en i7 og 580 gtx lagge.

Har 1920x1080 oppløsning.

Prosessor: AMD Phenom II X4 810 Prosessor (4 CPUs), ~2.6GHz

Minne: 8192MB RAM

Det er fra DxDiag. Om du trenger noe annen informasjon, bare spør. Jeg vil bare vite hva som skal til for å få vekk lægg sånn at jeg kan spille med bra FPS ivertfall i et år fremover.

Tror du vil bli ganske flaskehalset av cpuen. Om jeg hadde vært deg hadde jeg kanskje kjøpt et billig grafikkort som kan holde i et år eller to. Har hørt at nvidia gjør det dårlig på the witcher 2, så jeg ville kanskje gått for et 6950 eller 5850-kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...