Howard Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Gigabyte med ny DVD-brenner Gigabyte har nylig presentert GO-W0404A, en DVD-brenner som støtter skriving av både +R/RW og -R/RW formatene. Enheten klarer hele 40x skrivehastighet for CD. Les saken her. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Skulle ønske at enkelte hardware fikk integrert programmene. Man bruker lenger tid til å studere og stille inn alle parameterene enn selve brenningen tar. Bruker enkelte funksjoner for sjelden til å huske alle forkortelsene.... Med det samme: Hvorfor henger skivingen seg når jeg skriver her. (må ta en forhandsvisning for å komme videre) Hvorfor forsvinner siste setningen når jeg legger inn en smiley?? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Tøft! Skulle jeg bare kjøpe en eneste ting til dataen min i løpet av dette året, så må det bare være en slik enhet som denne. Jeg brenner såpass mange CDR-plater slik at jeg er avhengig av høy brennehastighet - det er det eneste som har holdt meg igjen fra å kjøpe en DVD-brenner (har en Shuttle-boks med kun 1 5,25"-brønn, vet dere)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå