""" Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Skal Newcastle renske markedet med Carroll-pengene, eller hva faen skjer? Må jo det. Ser ikke akkuratt ut som salget av Carroll var det dummeste som har skjedd klubben. To (knall)spillere inne allerede (ene var vel gratis?), samt 2-4 knallspillere til sikkert. Ser bra ut så langt, med tanke på hva som har skjedd på den korte tiden her. Gleder meg allerede til neste sesong. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 30 May 2011 21:25:06 From a reliable source Newcastle have had a £11.5m bid for Daniel Sturridge accepted and he will come up for talks soon. Chelsea må være tilbakestående dersom de selger vårsesongens store spiss (sammen med RvP) for 11,5 millioner pund (man må huske på at han er britisk, noe som alene er verdt i underkant av 10 millioner ). Men, igjen - styret er åpenbart ko-ko for tiden, så man vet aldri... Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hadde virkelig vært helt greit for meg. Chelsea kan kose seg med Anelka og Torres, mens Newcastle får Sturridge. Har selvfølgelig INGEN tro på at han blir solgt, og i allefall ikke til Newcastle. Men hadde veldig gjerne sett han i ei Newcastledrakt. Hadde vært nydelig, med mindre laget får en annen fantastisk spiss. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Går stygge, ekle rykter nå om at Liverpool har fått et bud på Barton akseptert. Men siden Barton er Everton-gutt så satser jeg på at han sier nei. Endret 1. juni 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Tipper: Modric -> Man Utd (Berbatov + 7-10 mill) Berbatov -> Tottenham Parker -> Tottenham (7-10 mill) Man Utd får Modric, Tottenham får Berbatov og Parker, mens West Ham får 7-10 mill. Endret 1. juni 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå