Muggkaare Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Newcastle skal visstnok ha fått godkjent et bud på 12,5 mill pund for Gervinho. Vi skal visstnok også være ute etter Berbatov for 7,5 mill pund, men det er ifølge The Sun, så tar det med enm klype salt inntil videre. Sier ihvertfall ja takk! Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har sagt det lenge; ja til Berbatov! Herlig spiller når han er motivert. Avslutt gjerne karrieren med #9 på ryggen hos Newcastle. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Twitres om at Luka Modric ønsker en overgang til Chelsea, av samme mann som kom tidlig ut med uttalelser om at Torres ville ende opp i Chelsea. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Og hvem er det? Står i media idag at Newcastle har vunnet racet om å skaffe seg Demba Ba gratis fra West Ham. Gutted. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Faen som vi rocker i overgangsmarkedet nå da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Wohoo, the Geordie lads are kickin' it up in here Men, sånn seriøst; Silly Season er nesten like morsomt som den faktiske fotballsesongen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Om det stemmer er jo det kult. Demba Ba er jeg absolutt positiv til. 7 mål på 12 kamper for West Ham i år er absolutt ikke dårlig. Men vil ha en spiss til, gitt. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Og hvem er det? Ian McGarry Edit. Luka Modric er ikke sikker på om han blir i spurs neste sesong: http://www.skysports.com/story/0,,11095_6960807,00.html Endret 31. mai 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Bare jeg som pleide å sitte slukøret foran side 295 på TV2 sin tekst-TV her? Clowns ftw! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Bare jeg som pleide å sitte slukøret foran side 295 på TV2 sin tekst-TV her? Clowns ftw! Haha, husker det godt. Var det første jeg sjekket når jeg kom hjem fra skolen. Gode tider! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Om det stemmer er jo det kult. Demba Ba er jeg absolutt positiv til. 7 mål på 12 kamper for West Ham i år er absolutt ikke dårlig. Men vil ha en spiss til, gitt. Gervinho, Gameiro og Sow? Holder ikke det? Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jo, men hvor stor er sjansen for at Newcastlder opp med Gervinho, Gameiro og Sow? Har ærlig talt ikke troa på at Newcastle ender opp med noen av de. Hadde selvfølgelig vært helt suverent, men jeg tror ikke på det før newcastle, evt. spillerne selv, bekrefter noe sånt. Og skulle ikke det skje så ser jeg heller Ba enn Carew og Keane og de gutta der i ei Newcastledrakt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Gervinho skal hvertfall annonsere hvilken klubb han går til i løpet av uka. Jeg håper hvertfall det er Arsenal særlig mtp. at Marco Silva twitret om at vi kom til å få vår første signering i løpet av uken også. Skjønner hvertfall ingenting hvis han ender opp i Newcastle Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Gervinho skal hvertfall annonsere hvilken klubb han går til i løpet av uka. Jeg håper hvertfall det er Arsenal særlig mtp. at Marco Silva twitret om at vi kom til å få vår første signering i løpet av uken også. Skjønner hvertfall ingenting hvis han ender opp i Newcastle Newcastle har fått et bud akseptert hvertfall (12.5£ mill). Tviler på at Arsenal er interessert i en budkrig. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Tar det aller meste med en klype salt nå i silly season, har blitt skuffet før. Har lite tro på at vi har lagt inn bud før det blir bekreftet om et par uker/måneder. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Leste at en av Newcastles store fordeler nå er at vi kan betale i hard cash. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Dere er en tradisjonsrik klubb, 3 høyest tilskuerantall og fikk 35 mill for Carroll hvor mesteparten kan gå til nye spillerkjøp. Er sikker på at dere kan få ganske gode spillere. Demba Ba er uansett god, og det vil være den spilleren det er kjipest å miste for oss. Parker forsvinner uansett, men vi vil tjene masse på både lønn og transfer på han. Ergo håper jeg dere får tak i en av de andre Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 30 May 2011 21:25:06 From a reliable source Newcastle have had a £11.5m bid for Daniel Sturridge accepted and he will come up for talks soon. Mange rykter nå gitt. Blir ihvertfall spennende. Hadde vært maks knall å offentliggjort Gervinho og Cabaye samtidig. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Skal Newcastle renske markedet med Carroll-pengene, eller hva faen skjer? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Vi skal kjøpe alt og alle! Men ja, det er SILLY season. Om det er slik at Ba er klar, tar vi nok bare en spiss til, kanskje to. Vet at Gameiro og Gervinho er de vi sikler mest etter, og det hadde vært jævla fett å få en av dem på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå