Maefteda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Når åpner vinudet egentlig? Er det 1. Juni? Når det gjelder Bothroyd; Stor, sterk, veldig god på sitt beste, dårlig og uinteressert andre ganger, vannskorpa til Englands landslag, mål-rate på ca. 1/3 match. Høres for meg ut som Carlton Cole, aka svak PL/godt Championship nivå. QPR hadde ikke vært så dumt, de mangler midtspiss og han kommer fra London. Tror West Ham også kan være et alternativ, men alt kommer ann på hvor klubbene leter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Når åpner vinudet egentlig? Er det 1. Juni? Vinduet i England åpner 1. juni, mens det internasjonale vinduet åpner 1. juli. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 JamieDalton82 Newcastle have offered €10m for Lorient striker Kevin Gamiero according to reports in France Fyren har god peiling på fransk fotball. Spørs om €10m er nok da, for Gameiro virker veldig spennende. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Spennende om det er sant. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 West Ham kom visstnok med det samme budet som ble avslått for 1 år siden. Med 1 år og 21 mål på 35 kamper senere, tror jeg ikke prisen er noe lavere. Vi får se. Tror det vil være et kupp. Klassisk spiss. Kjapp, god i bakrom og flotte avslutninger. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Bothroyd ferdig i Cardiff. PL neste stopp? Forundrer meg stort om han ikke ender opp i en svak PL klubb, han har jo absolutt evnene til å bli en habil midtspiss i PL Husker for noen år siden da han spilte i Blackburn. Herre min hatt for en udugelig spiss. Han scoret ett mål, og det var mot Liverpool om jeg husker rett. Godt mulig han har blitt bedre med årene. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Synes han har virket bra i de kampene jeg har sett i Cardiff denne sesongen, og tror han presterer enda bedre og blir mer målfarlig når han får en skikkelig ballsikker midtbane bak seg. Olofinijana er ikke akkurat top- notch Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Nasri til United? Kuszcak til West Ham? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) #nufc have signed Lille midfielder Yohan Cabaye for 5m euros subject to passing a medical Fra Twitter, så det er jo ikke bankers akkurat. Men det er Cwarr som melder dette, han har vel hatt rett et par ganger tidligere, men han har tatt feil også. Flere medier melder nå at vi har sikret oss Yohan Cabaye for 5mp (release clause). Knallsignering av hva jeg kan forstå. Med en gammel lagkammerat i Newcastle og Tiote bør vel Gervinho være relativt heltent nå Deal was struck last night with the players representatives. He will sign once a medical has been passed Høres jo veldig spennende ut om dette stemmer. Vi skal ha økt vårt bud på Gameiro til €12m og samtidig invitert han til Newcastle for å se på fasilitetene. http://www.mercato365.com/infos-clubs/lorient/article_533315_l1-lorient-Newcastle-invite-Gameiro.shtml Tviler, men kult om det er noe i det. Ba kan komme gratis? http://www.nufcblog.com/2011/05/28/newcastle-to-offer-contract-to-top-senegal-striker/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29 Vel, 7 mål på 13 kamper for West Ham er jo ikke dårlig. Tar han gjerne om det skulle ligge noe i det. Danny Graham is eager for Newcastle move But while Toon fan Graham – who started his career at Northern League Chester-le-Street – is keen to return to the North East, Mike Ashley’s strict wage structure means the club are a long way off agreeing terms with the frontman. http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/05/28/danny-graham-is-eager-for-newcastle-move-72703-28780463/? Thaj, spennende nok da. Endret 28. mai 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 JamieDalton82 Yohan Cabaye confirms he is leaving Lille and is on his way to Newcastle for €5m. Terrific signing. via @ASCFR Ikke verst nei. Gratulerer Newcastle-fans. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Cabaye er iallefall god på FM. Aldri sett han spille på ekte tho. Spennende :-) Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jævlig fett! Gleder meg til å se han i ei nydelig Newcastle-trøye. Pluss: Gervinho skal også ha bekreftet at han spiller i England neste sesong, uten å ha nevnt klubb... Håper det ligger noe i det og at han stikker til Newcastle. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Føffaen, Cabaye Og om Gervinho også kommer nå, da blir det runkering og festiviteter i området. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Strålende! Ligger an til å bli en fin silly season, er ikke vant med at vi handler så tidlig og fornuftig. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hva med Aguero? Chelsea? Manu? Sagt at han vil vekk fra A.Madrid.. Aguero og Torres på topp Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Tror nok han helst ville til Real Madrid, selv om han da vil bli hatet av halve byen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Tror nok han helst ville til Real Madrid, selv om han da vil bli hatet av halve byen. Ja, han kommer til å bli hata av halve byen som du sier. Men Madrid har jo allerede Higuain, Benzema(Adebayor ellr skal han tilbake nå i sommer)José María Callejón har de nettopp kjøpt.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hva med Aguero? Chelsea? Manu? Sagt at han vil vekk fra A.Madrid.. Man ville iallfall kunnet utfordre Barcelona. Aguero har vel banket katalunerne sønder og sammen så og si på egenhånd en del ganger. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Med de kjøpene tror jeg Newcastle kan blande seg inn i topp 6 lett. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Darren Pratley skal visstnok ha signert en pre-contract med Bolton, som gjør at han går til Reebok Stadium når kontrakten hans går ut med nyopprykkede Swansea. Ingen stor bombe at han drar, har blitt satt mye på benken i år på utgående kontrakt, selv om han er blant Championships beste spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå