Gå til innhold

Silly Season 2011

Anbefalte innlegg

Når åpner vinudet egentlig? Er det 1. Juni?

Når det gjelder Bothroyd; Stor, sterk, veldig god på sitt beste, dårlig og uinteressert andre ganger, vannskorpa til Englands landslag, mål-rate på ca. 1/3 match. Høres for meg ut som Carlton Cole, aka svak PL/godt Championship nivå.

QPR hadde ikke vært så dumt, de mangler midtspiss og han kommer fra London. Tror West Ham også kan være et alternativ, men alt kommer ann på hvor klubbene leter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

West Ham kom visstnok med det samme budet som ble avslått for 1 år siden. Med 1 år og 21 mål på 35 kamper senere, tror jeg ikke prisen er noe lavere.

Vi får se. Tror det vil være et kupp. Klassisk spiss. Kjapp, god i bakrom og flotte avslutninger.

Lenke til kommentar

Bothroyd ferdig i Cardiff. PL neste stopp?

Forundrer meg stort om han ikke ender opp i en svak PL klubb, han har jo absolutt evnene til å bli en habil midtspiss i PL

Husker for noen år siden da han spilte i Blackburn. Herre min hatt for en udugelig spiss. Han scoret ett mål, og det var mot Liverpool om jeg husker rett. Godt mulig han har blitt bedre med årene.

Lenke til kommentar

Synes han har virket bra i de kampene jeg har sett i Cardiff denne sesongen, og tror han presterer enda bedre og blir mer målfarlig når han får en skikkelig ballsikker midtbane bak seg. Olofinijana er ikke akkurat top- notch

Lenke til kommentar
#nufc have signed Lille midfielder Yohan Cabaye for 5m euros subject to passing a medical

Fra Twitter, så det er jo ikke bankers akkurat. Men det er Cwarr som melder dette, han har vel hatt rett et par ganger tidligere, men han har tatt feil også.

Flere medier melder nå at vi har sikret oss Yohan Cabaye for 5mp (release clause). Knallsignering av hva jeg kan forstå. Med en gammel lagkammerat i Newcastle og Tiote bør vel Gervinho være relativt heltent nå

Deal was struck last night with the players representatives. He will sign once a medical has been passed

Høres jo veldig spennende ut om dette stemmer.

Vi skal ha økt vårt bud på Gameiro til €12m og samtidig invitert han til Newcastle for å se på fasilitetene.

http://www.mercato365.com/infos-clubs/lorient/article_533315_l1-lorient-Newcastle-invite-Gameiro.shtml

Tviler, men kult om det er noe i det.

Vel, 7 mål på 13 kamper for West Ham er jo ikke dårlig. Tar han gjerne om det skulle ligge noe i det.

Danny Graham is eager for Newcastle move

But while Toon fan Graham – who started his career at Northern League Chester-le-Street – is keen to return to the North East, Mike Ashley’s strict wage structure means the club are a long way off agreeing terms with the frontman.

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/05/28/danny-graham-is-eager-for-newcastle-move-72703-28780463/?

Thaj, spennende nok da.

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Jævlig fett! Gleder meg til å se han i ei nydelig Newcastle-trøye.

Pluss:

Gervinho skal også ha bekreftet at han spiller i England neste sesong, uten å ha nevnt klubb...

Håper det ligger noe i det og at han stikker til Newcastle.

Lenke til kommentar

Tror nok han helst ville til Real Madrid, selv om han da vil bli hatet av halve byen.

Ja, han kommer til å bli hata av halve byen som du sier.

Men Madrid har jo allerede Higuain, Benzema(Adebayor ellr skal han tilbake nå i sommer)José María Callejón har de nettopp kjøpt..

Lenke til kommentar

Darren Pratley skal visstnok ha signert en pre-contract med Bolton, som gjør at han går til Reebok Stadium når kontrakten hans går ut med nyopprykkede Swansea. Ingen stor bombe at han drar, har blitt satt mye på benken i år på utgående kontrakt, selv om han er blant Championships beste spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...