Gå til innhold

Silly Season 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bendtner vil visstnok bort fra Arsenal. Om denne kilden er troverdig aner jeg ingenting om, men ønsker han ikke i Newcastle egentlig.

Bendtner blir undervurdert på grunn av sine latterlige uttalelser. Han er faktisk en svært god spiss. Han putter jevnt og trutt for Arsenal når han spiller spydspiss. Problemet er at Wenger av en eller annen grunn liker å sette ham på kanten. Tror dog at Bendtner blir litt for dyr for dere. Ryktene sier at han kan gå for hele £15M.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bendtner vil visstnok bort fra Arsenal. Om denne kilden er troverdig aner jeg ingenting om, men ønsker han ikke i Newcastle egentlig.

Problemet er at Wenger av en eller annen grunn liker å sette ham på kanten.

Nei, problemet er at med en skadefri van Persie er det rett og slett ingen plass til ham i startoppstillingen. Jeg sympatiserer med Bendtner for at han har blitt spilt ut av posisjon i hele sesong, da blir det vanskelig å imponere, men jeg er drittlei hele fyren, hans uttalelser og holdningene/kroppsspråket. Ler når han misser sitters, tygger tyggis hele tiden, vender med øret mot Huddersfield-fans etter å ha scoret et deflected mål, utroskap, nattklubblivet. You get the point. Får vi £15m for ham kan vi prise oss lykkelige.

Lenke til kommentar

Mye rare rykter ute og går nå.

Mehdi Abeid (fyren i åpningsposten) har visstnok selv sagt at han har signert for Newcastle nå.

Ser ut som om vi sliter med å holde på Enrique.

Drogba skal visstnok ha blitt sett sammen med Llambias, men jeg har mine tvil om den saken.

Og når man snakker om Drogba, vi linkes også til Teteh Bangura, også kjent som "nye Drogba".

Forøvrig, angående Bendtner, prislappen er vel på 8 mill pund.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...