Muggkaare Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Nå har det startet. Kjør på med rykter og helvete. This is midfielder Mehdi Abeid, who is now understood to have agreed a contract with Newcastle United following the completion of his recent trial at the club. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ingen VM/EM i år, derfor forventer jeg action fra første stund. Blir spennende å se hvem som kjøper hvem. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Tror dette kan bli en bra sommer for Blackburn, det viktigste er at Samba, Jones og Hoilett blir i klubben. I tillegg er Jermaine Jones veldig ønsket permanent av fansen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Bendtner vil visstnok bort fra Arsenal. Om denne kilden er troverdig aner jeg ingenting om, men ønsker han ikke i Newcastle egentlig. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Verd like mye som Messi Grådige jævler i Udinese... Endret 23. mai 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Håper på Drogba til Tottenham Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Send Berba til Newcastle. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Send Berba til Newcastle. Ja takk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Bothroyd ferdig i Cardiff. PL neste stopp? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg selv håper på at Blackburnsupporter Yuri Zhirkov kommer til Blackburn i sommer Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hvem bør man følge på Twitter nå i Silly Season som er troverdige, aktive og som sitter med litt inside-info i klubbene? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Bothroyd ferdig i Cardiff. PL neste stopp? Tror faktisk han ender i West Ham. Er ikke hans største fan. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Bendtner vil visstnok bort fra Arsenal. Om denne kilden er troverdig aner jeg ingenting om, men ønsker han ikke i Newcastle egentlig. Bendtner blir undervurdert på grunn av sine latterlige uttalelser. Han er faktisk en svært god spiss. Han putter jevnt og trutt for Arsenal når han spiller spydspiss. Problemet er at Wenger av en eller annen grunn liker å sette ham på kanten. Tror dog at Bendtner blir litt for dyr for dere. Ryktene sier at han kan gå for hele £15M. 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Bendtner vil visstnok bort fra Arsenal. Om denne kilden er troverdig aner jeg ingenting om, men ønsker han ikke i Newcastle egentlig. Problemet er at Wenger av en eller annen grunn liker å sette ham på kanten. Nei, problemet er at med en skadefri van Persie er det rett og slett ingen plass til ham i startoppstillingen. Jeg sympatiserer med Bendtner for at han har blitt spilt ut av posisjon i hele sesong, da blir det vanskelig å imponere, men jeg er drittlei hele fyren, hans uttalelser og holdningene/kroppsspråket. Ler når han misser sitters, tygger tyggis hele tiden, vender med øret mot Huddersfield-fans etter å ha scoret et deflected mål, utroskap, nattklubblivet. You get the point. Får vi £15m for ham kan vi prise oss lykkelige. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det twitres litt om at Neymar etter all sansynlighet er klar for Chelsea, og Drogba øyner en mulig overgang til Galatasaray. Som sagt så twitres det, og dette bør taes med et badekar av salt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Å kjøpe spillere før en eventuell trener er klar er intet mindre enn idioti. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det er helt sant, men Roman går jo sine egne veier, desverre. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hvem får Morten Berre? Spennende! 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Mye rare rykter ute og går nå. Mehdi Abeid (fyren i åpningsposten) har visstnok selv sagt at han har signert for Newcastle nå. Ser ut som om vi sliter med å holde på Enrique. Drogba skal visstnok ha blitt sett sammen med Llambias, men jeg har mine tvil om den saken. Og når man snakker om Drogba, vi linkes også til Teteh Bangura, også kjent som "nye Drogba". Forøvrig, angående Bendtner, prislappen er vel på 8 mill pund. Endret 24. mai 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
surtei Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Bothroyd ferdig i Cardiff. PL neste stopp? Forundrer meg stort om han ikke ender opp i en svak PL klubb, han har jo absolutt evnene til å bli en habil midtspiss i PL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå