gspr Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 For å gå litt offtopic (jeg beklager virkelig, men dette var et EKSTREMT tilfelle): - Du kommer til å slite ned ! og ?-tastene dine innen året er omme. - Samme med enter. - Du legger ikke frem problemet på en noe som helst oversiktlig måte, og det gjør det svært vanskelig for andre å hjelpe deg. - Du bruker ordet "dritt" et par ganger for mye. - Det er mye som ikke henger sammen. Eksempel: Først sier du at Microsoft ikke kan gjøre noe, pga at du har OEM-versjon av Windows, og så sier du at de "fikset" den, men at de har avinstallert noe? Hva mener du? - Ja, Microsoft ER roten til alt ondt, men om du har OEM-versjon, så har du OEM-versjon. Jeg mener nå du fortjener å ha sløst 52 kr, fordi bare folk som fortjener å sløse 52 kr faktisk kontakter Microsoft om tekniske problemer (SPESIELT hvis problemet har med et tredjepartsprodukt å gjøre). - Du misbruker Guds navn på to måter: 1) Kristne kan se på det som blasfemi at du ber om hjelp i Guds navn med et dataproblem. 2) Ateister (sånn som meg) liker ikke å høre ordet i det hele tatt . - Du kommer knapt med noe som helst fakta i posten din. Jeg kunne fortsatt, men nå begynner Simpsons. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 At jeg har et "OEM" versjon av windows og at han ikke kan hjelpe meg mer. TAKK TIL MICRODRITT!!!!!! hva skal jeg gjøre? Siden det er en OEM versjon så får du ringe de du har kjøpt maskinen av. Det er vel det han mente... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå