Gaarulf Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Har hatt større problemer med Desiren i flere måneder nå, men først nå slokna den helt. Kommer ikke lenger enn til HTC bootscreen og der står den, hjelper ikke å prøve recovery i bootloader eller noe. Jeg kjøpte telefonen brukt og har muligens garanti på den, men etter flytting så er jeg veldig usikker på hvor boksen med kvittering etc er. I verste fall så er vel garantien hos en butikk på andre siden av landet så jeg tror ikke jeg orker det styret. Da tar jeg heller utgangspunkt i at mobilen ikke har garanti og må repareres på egen regning, noe som er greit nok det, men jeg vil selvsagt få det så billig som mulig. Hvor kan jeg sende den inn og hvor dyrt er det snakk om at det blir? Regner med at det er en og annen intern komponent som må byttes ut da jeg ikke har gjort noe rooting eller andre ulumskheter med telefonen (problemet før var at den gikk i rebootloop i helt unormale omstendigheter) og dette koster vel også ekstra? Det kjekkeste for meg hadde egentlig vært å dratt ned på den lokale elektronikksjappa for å få de til å ordne med hele styret, men regner med at dette ikke funker da de ikke solgte meg varen, eller tar jeg feil? ... Dog, om jeg finner kvitteringen for mobilen og det viser seg at jeg har garanti på den, men butikken er i Oslo. Må jeg fysisk ordne opp med saken eller holder det å sende inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå