Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva skjedde? Klikka rambo i fylla!

Anbefalte innlegg

Heisann! På fredagen så drakk jeg og vennene mine. Dagen etterpå fikk jeg høre at jeg hade kastet alt mulig rart inn i skogen, ropet og skreket, tatt tak i vennene mine og beskyldt dem for å ha drukket opp vodkaflaska mi. Som jeg sannsynligvis selv hadde drukket opp. Ifølge vennene mine så har jeg vært klin gal, oppført meg som en psykopat. Jeg var såpass full at jeg ikke husker en dritt.

Jeg drikker ofte, er full cirka 2 dager i uka. Drikker alkohol nesten hver dag også, men aldri slik at jeg blir full i ukedagene. Kan det ha noe med det å gjøre at jeg klikka rambo?

Og hva skjer når man klikker på den måten? Stenger man av hjernen eller noe?

Jeg er en gutt på 19 år. Takk for seriøse svar :)

Postet av anonym: 83fde3828b6a9a2a05eaeb935e30d639

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har drukket for mye ja.

Jeg anbefaler deg å kutte kraftig ned på alkoholinntaket ditt, både for din egen helse og fordi du høres ut som en som blir aggressiv i fylla.

Jeg har kompiser som er slik som det. De kan være snille når de er edru, men når de blir fylle så kaster de på stoler, slår kjæresten og bare lager tull og kvalm.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Du drekker feil, mann.

Rein alkoholings skal ikke brukes sånn direkte, men mer i drinker og annet snacks.

Skikkelig drekking tar utgangspunkt i bra øll.

Forsøk deg på å strukturere hele opplegget litt mer, og sofistiker deg litt med bra drekke. Øl-smaking er tingen, hvor jeg foreslår å starte med godsaker fra Nøgne Ø.

Sikkert et oppegående monopol i nærheten av deg, med mindre du bor i Uren Luren Himmelturen.

Ta det derfra og så fikser sikkert også det seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

herregud, det virker som du skryter av at du ble rambo og psykopat. holdningene dine og måten du skriver på fikk meg til å tro at du maks er 16 år, ikke 19 som du skriver. ta deg sammen for faen.

Lenke til kommentar

herregud, det virker som du skryter av at du ble rambo og psykopat. holdningene dine og måten du skriver på fikk meg til å tro at du maks er 16 år, ikke 19 som du skriver. ta deg sammen for faen.

Stått opp med feil fot eller? Skryter ikke av det, vil jo bare ha litt info om hvorfor dette skjer! Og hva er galt med måten jeg skriver på? Og holdningene mine?

Ta deg sammen selv. For faen.

Postet av anonym: fd6768a08079a6045f0050c36b1709d6

• Liker 1
Lenke til kommentar

Semipsykotiske utbrudd, er det en sykdom eller? Hvorfor får man slike utbrudd?

Det er en god og oppbyggelig vits her om semi og psykose som jeg ikke takler å dra såpass seint på kvelden.

Men uansett er da den gode gamle semi-psykosen en allergisk reaksjon som heffalumpen av og til får av å drekke for mye.

Den bruker å dukke opp sånn halvveis etter at man har åpnet andre flaska vodka, etter å ha sittet i en hel dag og lirket ned opptil flere ting.

Pleier å gå over av seg selv etter noen dager, hvis ikke er Løsningen med stor ell å drikke bittelitt mindre neste gang.

Lenke til kommentar

Troll. Han later som han er han kompisen i fra hytta. Følg nå litt med folkens..

Postet av anonym: d0ede79ca90e2b25226ac569f55b0b30

Later ikke som noe som helst. Ville bare ikke innrømme i den andre tråden at det var jeg som kastet ting ut i skogen.

Steng tråden nå, dette tar av.

- TS

Postet av anonym: fd6768a08079a6045f0050c36b1709d6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...