Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan avslutte forhold med eldre dame?

Anbefalte innlegg

Hei. Det har seg slik at jeg har rota meg litt bort med den dame på 34. Hun er helt oppslukt av meg, og kaller meg kjæresten hennes. Jeg har sex med henne og slikt, men vil liksom ikke ha mer enn sexen eller vennskap. Noen som ha

r noen tips på hvordan jeg kan avslutte dette, men fremdeles være venn med hun? Det hele startet for 1 uke siden. Takk hilsen gutt 19

Postet av anonym: a984163e14b21d25d71afb552cec0c5c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Just walk out the door, Mack.

Folk i den alderen tåler -som regel- å bli fortalt ting sånn som dem er, og det du da har å si er "vil ikke ha sex med deg mer".

Er ikke verre enn som så, bare mann deg opp litt du og stå loddrett mens du sier "vil ikke" og så blir den meldingen mottat.

Lenke til kommentar

Jeg var i et lignende forhold (men jeg var den eldre kvinnen på noen og 30)

Vi satte klare grenser for hva vi holdt på med fra dag 1, og jeg tålte å høre at han ikke ville være kjæresten min, og han tålte å høre at jeg ikke ville være kjæresten hans.

Problemet ditt er jo at hun har blitt litt vel alvorlig veldig kjapt.

Det beste er jo å være ærlig og si at du liker henne veldig godt, dere har det fint sammen, men dere er på to så forskjellige plasser i livet at det absolutt ikke kommer til å fungere romantisk.

Vær realistisk:

Hun er 34 år og hvis hun ikke allerede har barn er det store sjanser for at hun vil ha det, kjapt! Vil du?

Hun har gjerne en fast jobb og relativt ryddig liv, mens du kanskje skal utdanne deg, hoppe fra jobb til jobb et par ganger før du finner en jobb du har i mange år, du vil kanskje reise, militærtjeneste....

Er hun virkelig keen på å være sammen med en mann som ikke kommer til å etablere seg skikkelig på 4-5 år?

Hun fortjener å finne noen som kan gi henne alt i livet, og det høres ikke ut som det er deg.

Klart det finnes 19-åringer som er etablerte og er klare for barn, har 'rast fra seg', ferdig med festing og vil nå leve et rolig liv med kjæresten. Men disse 19-åringene er sjeldne. Så det er ikke ALDER det går på egentlig, men sannsynligheten for å finne disse sjeldne er små.

Hun har større sjanse til å finne lykken med noen som husker godteriet på 80-tallet og vet hvem Haddaway er ;)

Lykke til i allefall....

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...