Stigma Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hei, Det er herrens mange år siden jeg sist gikk på "boss-slang" etter datadeler, men nå finner jeg meg i trang av et par billige PSUer som ikke trenger å være så fantastisk gode - til et lite prosjekt jeg driver med. Siden dette er en del som helt sikker fungerer i de fleste stasjonære PCer som kastes så tenkte jeg at dette måtte jo være ideelt å finne på en EL-retur sjasjon eller tilsvarende. Jeg har vært imponert over hva folk har funnet i "vi som digger EL-retur" tråden. Problemet er at jeg nå har ingen aning om hvor jeg kan finne slike miljøstasjoner. Hele systemet har endret seg såpass mye at jeg ikke vet hvor noe er. Kunne noen gitt meg noen konkrete plass jeg kan sjekke på? Bonus om det er i fanaområdet da det er nærmest Håper noen kan hjelpe -Stigma Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 *bump* Henger meg på denne. Har nettopp flyttet til bergen og trenger litt mikk-makk. Helst i sentrum for min del. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Desverre lite i sentrum, Lefdal ved Lagunen har EL-retur. Ellers så har man returplass i Åsane, der kommer det mye rart. Har selv funnet diverse på disse plassene Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Desverre lite i sentrum, Lefdal ved Lagunen har EL-retur. Ellers så har man returplass i Åsane, der kommer det mye rart. Har selv funnet diverse på disse plassene Hvilken returplass tenker du på da? Den offentlige i Salhusveien? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Desverre lite i sentrum, Lefdal ved Lagunen har EL-retur. Ellers så har man returplass i Åsane, der kommer det mye rart. Har selv funnet diverse på disse plassene Hvilken returplass tenker du på da? Den offentlige i Salhusveien? Jepp, samt Elkjøp har El-retur. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Konge, Åsane it is Endret 26. desember 2011 av 2ball_ Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Utenfor elkjøp i Åsane var mitt favorittsted i mine yngre dager Jeg ser at det fortsatt flyter hauger med skrot der, men har ikke vært borte og sett hva man kan finne på noen år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå