Hatlesen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei. Etter jeg installerte den nyeste versjonen av Itunes (10.2.2) får jeg opp feilmelding når jeg kobler til min iPhone som lyder følgende: iPhone enheten kan ikke bruker fordi den nødvendige programvaren er ikke installert. Kjør iTunes installereren for å fjerne iTunes, og installer deretter 64-bitversjonen av iTunes. Dette har jeg selvfølgelig gjort, og er brennsikker på at det er 64bit versjonen jeg har lasta ned i og med at det står itunes65setup på filen. Noen andre som har samme problemet eller en løsning på dette? Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Mulig det ligger rester igjen etter avinnstalelringen. Fjern skjulte itunes mapepr og filer, registeroppføringer, snarveier osv etetr avinnstalleringen, og legg inn den nye. Mulig antivirus eller brannmur blokkerer innstallasjonen så mulig å forsøe innstallasjon med disse av. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Mulig det ligger rester igjen etter avinnstalelringen. Fjern skjulte itunes mapepr og filer, registeroppføringer, snarveier osv etetr avinnstalleringen, og legg inn den nye. Mulig antivirus eller brannmur blokkerer innstallasjonen så mulig å forsøe innstallasjon med disse av. Takk Jeg fikk samme problem, slettet alle programmer og filer fra Apple og lastet ned på nytt, funker bra nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå