Gå til innhold

Problemer med Itunes på Windows 7 64bit


Anbefalte innlegg

Hei. Etter jeg installerte den nyeste versjonen av Itunes (10.2.2) får jeg opp feilmelding når jeg kobler til min iPhone som lyder følgende: iPhone enheten kan ikke bruker fordi den nødvendige programvaren er ikke installert. Kjør iTunes installereren for å fjerne iTunes, og installer deretter 64-bitversjonen av iTunes.

 

Dette har jeg selvfølgelig gjort, og er brennsikker på at det er 64bit versjonen jeg har lasta ned i og med at det står itunes65setup på filen. Noen andre som har samme problemet eller en løsning på dette?

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Mulig det ligger rester igjen etter avinnstalelringen. Fjern skjulte itunes mapepr og filer, registeroppføringer, snarveier osv etetr avinnstalleringen, og legg inn den nye. Mulig antivirus eller brannmur blokkerer innstallasjonen så mulig å forsøe innstallasjon med disse av.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Mulig det ligger rester igjen etter avinnstalelringen. Fjern skjulte itunes mapepr og filer, registeroppføringer, snarveier osv etetr avinnstalleringen, og legg inn den nye. Mulig antivirus eller brannmur blokkerer innstallasjonen så mulig å forsøe innstallasjon med disse av.

 

Takk :) Jeg fikk samme problem, slettet alle programmer og filer fra Apple og lastet ned på nytt, funker bra nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...