Ajaco Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hva med AMD? Er det jeg kjører. Den har ligget stabilt på 70 under press tidligere. Nå rundt 90. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Som sagt, noe høyt uavhengig om det er Amd / Intel. Mulig amd greier litt bedre 70-80 men over lengre tid er såpass høye temperaturer ukurrante for de fleste cpu'er. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hva med AMD? Er det jeg kjører. Den har ligget stabilt på 70 under press tidligere. Nå rundt 90. Det kommer litt an på hvilken CPU du har. AMD oppgir 62 grader som trygg makstemp. på PhenomII 955 f.eks. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hva med AMD? Er det jeg kjører. Den har ligget stabilt på 70 under press tidligere. Nå rundt 90. En del overklokkere har funnet ut (med bitter erfaring) at over 55°C på en eller flere kjerne® blir ustabilt og dreper AMD-prosessorer fort... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Overklokking eller ikke, så ligger jeg langt over det. Blir så kjøpe ny PC over sommeren uansett. Så satser på at han er flink frem til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå