Gå til innhold

ROK svindler russen?!?

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk,

det er sjeldent jeg blir irritert, men når en organisasjon går inn for å svindle tusenvis av 18åringer med liten kunnskap om et marked blir jeg forbannet..

Sikter til denne filmen som har blitt spredt rundt i kveld:

Film

Media begynner å dekke at ROK (russens organisasjonskomite) ikke akkurat har drevet legitim business:

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7642810

http://www.aftenposten.no/amagasinet/article4016514.ece

Selv ble jeg og bussen min lurt i 2008 når jeg var russ, tydeligvis har det ikke blitt noe bedre med årene, men bra at det endelig kommer et fokus på det!

Noen av dere som har erfaringer med ROK fra russetiden?

Endret av Jihadinmymind
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke opplevd noe negativt med de selv,men 13.000 kr (eller hva d var) i innmeldingsavgift? Hvordan kan noen i det heletatt være dumme nok til å betale så mye? Burde vel ringt en bjelle allerede da?

Men ja, man får kreve ordentlige kontrakter og sånn.. men ROK vet vel kanskje å utnytte ungdom som ikke har vært borti sånt før..

Lenke til kommentar

ROK er noen sniker, de har tatt over de fleste _skole_ kåringene i bærum.

Det var også de som flyttet en av tryvanns treffene til samme helg som stavanger altid har vert. Så da måtte man velge mellom tryvann og stavanger.

Er vel de som drifter lillehammer og? det suger balle foresten

Lenke til kommentar

Det meste av dette her er da kjent fra før av, mener å huske å ha hørt mye av det samme når jeg var russ i 2009. Tror også russebussen smed folk fra min skole ble kastet ut av ringen på Tryvann pga av de skulle til Stavanger...

Endret av xaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...